Liga Mistrzyń: Łódź Sport Arena wypełni się kibicami. Kolejna akcja fanów ŁKS-u Commercecon

Materiały prasowe / ŁKS Commercecon Łódź / Na zdjęciu: oprawa kibiców ŁKS-u Commercecon Łódź na meczu Ligi Mistrzyń w listopadzie 2019 r.
Materiały prasowe / ŁKS Commercecon Łódź / Na zdjęciu: oprawa kibiców ŁKS-u Commercecon Łódź na meczu Ligi Mistrzyń w listopadzie 2019 r.

Kibice Łódzkiego Klubu Sportowego po raz kolejny chcą zaimponować w europejskich pucharach. Tym razem jednak nie będą mogli dopingować siatkarek ŁKS-u Commercecon Łódź osobiście. Na trybunach zasiądą... ich awatary.

W tym artykule dowiesz się o:

W poprzednich sezonach sympatycy Łódzkich Wiewiór byli bardzo chwaleni przez Europejską Konfederacji Siatkówki. Zaczęło się w sezonie 2018/2019, kiedy to na domowych meczach w Łódź Sport Arenie im. Józefa Żylińskiego stworzyli gorącą atmosferę. Licznie pojawiali się też na mezcach wyjazdowych. CEV to zauważyła i zaprosiła kibiców ŁKS-u Commercecon Łódź na SuperFinał Ligi Mistrzyń w Berlinie.

Rok później fani biało-czerwono-białych na pierwszym meczu siatkarek w fazie grupowej Champions League przygotowali oprawę zawierającą transparent z napisem "CEV, did you miss us?" [CEV, tęskniliście za nami? - tłum. red.]. Około stu kibiców pojawiło się też na meczach wyjazdowych w Jużnem, Stuttgarcie i Novarze (więcej na ten temat TUTAJ).

Trzeci z rzędu sezon ełkaesianek w Lidze Mistrzyń jest wyjątkowy, bo rozgrywany w formule turniejowej i niestety bez kibiców na trybunach. Pierwszy z turniejów grupy C odbył się w listopadzie w bułgarskim Płowdiwie. Drugi rozpoczyna się 2 lutego w Łodzi. I tutaj również kibice ŁKS-u przygotowali specjalną akcję.

Wprawdzie fizycznie nie będą mogli uczestniczyć w spotkaniach i dopingować ekipę trenera Michala Maška, rozpoczęli akcję pod hasztagiem #LMnaU2 promującą udział drużyny w europejskich pucharach a także zachęcającą do zakupu awatarów, które pojawią się na trybunach, gdzie zasiedliby fani.

- "Pożyczyliśmy" pomysł od naszych kolegów z sekcji piłki nożnej, którzy mieli awatary na stadionie latem 2020 roku. Kiedy staraliśmy się o organizację turnieju Ligi Mistrzyń, naszym celem było rozegranie go z kibicami. Będzie to możliwe, chociaż w innym, symbolicznym wymiarze - mówi Bianka Sawoniuk z biura prasowego ŁKS-u Commercecon Łódź.

W ramach akcji promocyjnej kibice mieli zrobić sobie zdjęcie z kartką z hasztagiem #LMnaU2 oraz nominować do zabawy kolejne osoby. Włączyły się do niej także same zawodniczki, a także piłkarze ŁKS-u oraz postacie związane z klubem lub miastem, m.in. Marcin Gortat, Arkadiusz Lindner, czy jeden z twórców siatkówki kobiecej w Łódzkim Klubie Sportowym Ryszard Felisiak.

Premiera trybuny pełnej awatarów już we wtorek, podczas pierwszych meczów turnieju w Łodzi. O 18:00 ŁKS Commercecon zagra z VakifBankiem Stambuł, a o 20:30 ASPTT Miluza z Maritzą Płowdiw.

Czytaj też: Dwa polskie kluby mają duży atut. Droga do ćwierćfinałów jest otwarta

ZOBACZ WIDEO: Jak Iga Świątek przygotowuje się do meczów? Daria Abramowicz zdradza rutynę mistrzyni

Komentarze (0)