Katastrofa polskich skoczków. Zaskakujące wyniki oglądalności

Getty Images / Maja Hitij / Na zdjęciu: Dawid Kubacki
Getty Images / Maja Hitij / Na zdjęciu: Dawid Kubacki

Czy Polacy jeszcze kochają skoki narciarskie? Ostatnie wyniki naszych zawodników mogły się odbić na wynikach oglądalności. Jak to wygląda w praktyce, sprawdził portal wirtualnemedia.pl.

W tym artykule dowiesz się o:

Za nami już trzy weekendy z Pucharem Świata w skokach narciarskich. Niestety, na razie reprezentanci Polski są dalecy od optymalnej formy. Jeszcze żaden z Polaków nie ukończył konkursu w pierwszej dziesiątce, a tylko dwa razy mieliśmy rodaka w drugiej dziesiątce.

Jak słabe wyniki Biało-Czerwonych wpływają na wyniki oglądalności? W tym sezonie zawody Pucharu Świata znowu są transmitowane w TVN i Eurosporcie. Ta pierwsza stacja jest dostępna za darmo dla wszystkich Polaków.

Portal wirtualnemedia.pl przedstawia konkretne statystyki. W TVN średnia oglądalność pierwszych sześciu zawodów wyniosła 1,54 mln osób. To z kolei daje 13,8 proc. udziału w polskim rynku telewizyjnym.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: w Polsce odwołują mecze. A w Rosji? Spójrzcie sami

Do tego dochodzi Eurosport, do którego nie wszyscy mają dostęp. Skoki w tej stacji średnio oglądało 751 tys. telewidzów. Grupa Discovery, która jest właścicielem obu stacji, może zatem pochwalić się, że skoki na jej kanałach średnio oglądało 2,29 mln osób.

Jak te liczby wypadają na tle poprzedniego sezonu? Okazuje się, że słabe wyniki polskich skoczków nie zniechęciły kibiców. Rok temu po pierwszych sześciu konkursach TVN miał średnią oglądalność na poziomie 1,47 mln osób, a Eurosport 642 tys. Łączna średnia wynosiła zatem 2,11 mln, a więc w tym sezonie mamy do czynienia ze wzrostem.

Widać, że polscy kibice nadal kochają skoki narciarskie. Do pełni szczęścia brakuje tylko znacznie lepszych wyników podopiecznych Thomasa Thurnbichlera. Okazja na przełamanie już w najbliższy weekend. W dniach 16-17 grudnia odbędzie się Puchar Świata w Engelbergu.

Piotr Żyła nie wziął udziału w treningu kadry. Znamy powód >>
Już po spotkaniu. Małysz zabrał głos ws. trenera skoczków >>

Komentarze (2)
avatar
zgryźliwy
14.12.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Skoki narciarskie to jedna z najnudnijszych dyscyplin sportowych. Do tego niszowa. 
avatar
Klamen
14.12.2023
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Nie oglądałem witym roku nawet jednej serii, nie grzeje mnie ten sport od paru lat 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.