Sektor Gości 83. Jak problemy osobiste Piotra Żyły wpływają na jego wizerunek? Ekspert zabrał głos

W jakim stopniu doniesienia medialne o problemach osobistych i rozstaniu z żoną Piotra Żyły mogą wpłynąć na jego wartość marketingową? - Wszystkie zawirowania w życiu prywatnym, takie jak rozwód czy kłótnia z żoną, wpływają negatywnie na wizerunek. Doświadczam tego w trakcie spotkań z klientami reklamowymi. Często po drugiej stronie jest ktoś, kto nie interesuje się sportem. To, co robi, to wpisuje nazwisko sportowca w wyszukiwarkę i sprawdza, co było o nim napisane. Zazwyczaj w wynikach wyszukiwania bardzo wysoko znajdują się artykuły, które zawierają w sobie dużo sensacji. To się później kończy tak, że osoba decyzyjna będzie miała negatywne konotacje i może pomyśleć "Nie chcę, żeby ta osoba była ambasadorem mojej marki". Dobrze, że Piotr Żyła nie komentuje tych spraw. Zawsze to doradzam, że kiedy jest duży kryzys wizerunkowy i pojawia się fala negatywnych artykułów, to komentowanie tego dalej powoduje, że ta fala nabiera tempa i rośnie. Przynajmniej na jakiś czas warto jest tego nie komentować, a potem udzielić jednego dużego wywiadu Wirtualnej Polsce i rozwiać wszelkie wątpliwości - mówi prezes agencji Arskom Group Wojciech Szaniawski. Nagranie jest fragmentem programu Michała Bugno "Sektor Gości".

Komentarze (3)
avatar
prawus
7.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Moim zdaniem , pismaki powinni zająć się swoimi rodzinami , występkami i skandalami , a ludziom powinni dać w spokoju porozwiązywać swoje problemy . Myślę że wiele osób z życia sportowego , pol Czytaj całość
avatar
Y3322
7.06.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Baba potrafi zatruc czlowiekowi zycie jak nic innego na swiecie... 
cristof
7.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
"oglaszam sezon ogorkowy za otwarty"; Justyna sie uspokoila (narazie) ale temat trzeba pogrzewac