Ronaldo reklamuje "cudowną" wodę. Padają zarzuty o kłamstwo

Getty Images / Will Palmer/Sportsphoto/Allstar / Na zdjęciu: Cristiano Ronaldo
Getty Images / Will Palmer/Sportsphoto/Allstar / Na zdjęciu: Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo stał się twarzą kampanii reklamowej firmy URSU9, która jest dystrybutorem wody mineralnej. Producent przekonuje, że jego produkt zawiera specjalne właściwości. Eksperci poddają to pod wątpliwość, a nawet zarzucają kłamstwo.

W tym artykule dowiesz się o:

O sprawie napisała hiszpańska "Marca", która powołuje się na wypowiedzi specjalistów w dziedzinie gastronomii dla "El Pais". Nie mają oni przekonania co do tego, w jaki sposób przedstawiana jest butelkowana woda URSU9.

Reklama informuje bowiem, że produkt ten poprawi jakość życia ogółu ludności i ogólnie określają go, jako "znacznie więcej niż woda". Producent przekonuje, że alkaiczne pochodzenie wody chroni ją przed zanieczyszczeniami z zewnątrz spowodowanymi przez chemię czy działalność ludzi. Wyjaśnijmy, że woda alkaiczna charakteryzuje się wysokim pH.

Tymczasem eksperci wskazują, że informowanie, iż picie wody pochodzenia alkaicznego niesie za sobą korzyści dla zdrowia, są nieprawdziwe. "Marca" pisze nawet o kłamstwie, ponieważ według specjalistów, nie ma na to żadnych dowodów. Mają oni także spore wątpliwości co do przeciwutleniających właściwości produktu.

Mimo tych niejasności, Cristiano Ronaldo postanowił firmować "cudowną" wodę swoim wizerunkiem. Portugalski gwiazdor od dawna jest fanem zdrowego trybu życia i regularnie dba o swoją formę w najdrobniejszych szczegółach.

Na razie nie wiadomo, jak na doniesienia dotyczące produktu URSU9 zareagował piłkarz.

Czytaj także:
Przemysław Saleta wywołał zamieszanie
Kamery skierowane na nogę Igi

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: co on wyprawiał! Kapitalna postawa bramkarza

Źródło artykułu: WP SportoweFakty