Bronił się przez 25 minut. Tego o Pudzianowskim nie wiedziałeś

ONS.pl / Pawel Kibitlewski / Na zdjęciu: Mariusz Pudzianowski
ONS.pl / Pawel Kibitlewski / Na zdjęciu: Mariusz Pudzianowski

Mariusz Pudzianowski to człowiek-orkiestra. Sportowiec, były mistrz świata, rolnik, biznesmen, a nawet kierowca ciężarówki. Wciela się w różne zawody. Pudzian to również człowiek wykształcony. Studia skończył wiele lat temu.

W tym artykule dowiesz się o:

[tag=7087]

Mariusza Pudzianowskiego[/tag] kibice kojarzą głównie z karierą w sportach walki. To wielokrotny uczestnik gal KSW - w ostatniej walce przegrał z Arturem Szpilką (TUTAJ więcej szczegółów >>). Mierzył się również m.in. z Mamedem Chalidowem , Pawłem Nastulą czy Szymonem Kołeckim.

Wcześniej, przez wiele lat, "Pudzian" był kojarzony z zawodami strongman. Wielokrotnie wygrywał w najbardziej prestiżowych zawodach. Był mistrzem świata - nie raz i nie dwa. Na tej dyscyplinie zbudował swoją nieprzeciętną popularność. Zna go każdy Polak.

Ale życie Pudzianowskiego to nie tylko sport. Jest biznesmenem, prowadzi swoją firmę transportową. A jak trzeba to często sam zasiada za kierownicą ciężarówki (TUTAJ znajdziesz jeden z przykładów >>).

ZOBACZ WIDEO: "Ewenement na skalę światową". Mateusz Borek o walce Adamek vs. Chalidow [video=47374a]

Były strongman zadbał również w odpowiednim czasie o swoje wykształcenie. Jest magistrem. W czerwcu 2010 roku obronił pracę magisterską w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi. Temat? ""Realizacja strategii w marketingu sportowym na świecie na przykładzie zawodów typu strongman". - Nie da się ukryć, że napisałem pracę o sobie samym - mówił dziennikarzowi "Expressu Ilustrowanego".

Obrona pracy trwała 25 minut. Została oceniona na "czwórkę".

Dwa lata wcześniej - na tej samej uczelni - Pudzian obronił (również na czwórkę) pracę licencjacką. Tym razem pisał o "kulturze organizacyjnej w marketingu sportowym na świecie".

Pudzianowski w przeszłości nie wykluczał, że kiedyś zajmie się doktoratem. Tak zapowiadał jeszcze w 2010 roku na łamach łódzkich mediów. Do tej pory się nie udało. A temat pracy zaproponowała sama komisja: "Celebryta jako produkt marketingowy".

Biorąc pod uwagę pozycję Pudzianowskiego - jest przecież celebrytą - nie powinno być najmniejszych problemów z obroną doktoratu.

Komentarze (1)
avatar
Pokuśnik
10.01.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Może skonczył Uczelnię Nauk Społecznych z Łodzi, ktorej kanclerzem był Zbigniew D. w przeszłości dyrektor klubu ŁKS Łódź. Tam dyplom magistra kosztował 2.5 tys zł. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.