Sponsorzy ją ignorują, bo jest za brzydka? Gwiazda surfingu ma problem

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Brazylijska surferka, Silvana Lima, wygrywa wielkie imprezy, a mimo to wciąż nie może liczyć na wsparcie sponsorów. Twierdzi, że dzieje się tak, bo nie ma urody modelki. Mimo to nie zamierza niczego poprawiać.

W tym artykule dowiesz się o:

1
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

Kliknij dalej, aby zobaczyć zdjęcia brazylijskiej surferki.

2
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

3
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

4
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

5
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

6
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

7
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

8
/ 8

Silvana Lima to czołowa surferka świata. W oficjalnych zawodach startuje od ośmiu lat i w tym czasie wygrała m.in. tak prestiżowe turnieje jak: Roxy Pro Gold Coast, Beachley Classic czy Movistar Classic Peru. W 2008 i 2009 roku zajęła drugie miejsca w klasyfikacji generalnej ASP World Tour.

Niestety sukcesy nie przekładają się w jej przypadku na zainteresowanie sponsorów. Brazylijka narzeka w rozmowie z BBC, że właśnie przez brak pieniędzy nie może rozwijać swojej kariery i zdobywać kolejnych trofeów.

- Nie wyglądam jak modelka i dlatego trudno mi znaleźć sponsora - żali się. - Wiem, że mogłabym powiększyć sobie piersi, zafarbować włosy, założyć szkła kontaktowe, żeby moje oczy były niebieskie, ale to byłoby dziwne. Nikt by mnie nie rozpoznał. Nie czułabym się sobą - dodaje.

Lima sama więc finansuje przygotowania, podróże i starty w zawodach surferskich. A wszystko dzięki... hodowli psów, którą założyła kilka lat temu.

31-letnia zawodniczka uważa, że to wygląd hamuje jej karierę, ale nie wszyscy się z tym zgadzają. Eksperci z marketingu są zdania, że dla sponsorów liczy się przede wszystkim talent sportowy, charakter oraz medialność.

- W czasach Photoshopa i pod nadzorem doświadczonego stylisty Lima ma podstawy, aby zrobić z niej piękną kobietę - powiedział Rob Frankel, doświadczony strateg marketingowy.

Opracował PS

[b]Zobacz wideo: Pawłowska po zdobyciu złota na MŚ w kolarstwie torowym.

{"id":"","title":"","signature":""}

[/b]

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (1)
avatar
blue heart
7.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
laska jak kartofel, jeszcze oszpeca się się brzydkim tattoo na przedramieniu - i jeszcze narzeka? wtf?