Smutne sceny w Rzymie. Dosadny komentarz Świątek

WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Iga Świątek
WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Iga Świątek

Iga Świątek świetnie radzi sobie w turnieju WTA w Rzymie. Polka z łatwością wyeliminowała dwie rywalki. Jednak jej mecze nie cieszą się popularnością wśród kibiców. Liderka rankingu zabrała głos na ten temat.

W tym artykule dowiesz się o:

Polska tenisistka się nie zatrzymuje. Iga Świątek podczas turnieju WTA Rzym straciła tylko dwa gemy. Najpierw 6:0, 6:0 pokonała Anastazję Pawluczenkową, a następnie uporała się z Łesią Curenko (6:2, 6:0). Polka mknie po kolejny tytuł mistrzyni zawodów w stolicy Włoch.

I choć Świątek gra rewelacyjnie, to trybuny na jej meczach świecą pustkami. Tak zresztą jest na innych spotkaniach rzymskiego turnieju. Wszystko przez wysokie ceny biletów, przez co fani niechętnie zaglądają na kort centralny w początkowej fazie prestiżowego turnieju.

Sprawę z tego zdaje sobie Świątek, która po wygranej nad Curenko zabrała głos na temat liczby i zachowania kibiców. Podziękowała im za wsparcie, ale miała pewne zastrzeżenia.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: pamiętacie ją? 40-latka błyszczała w Madrycie

- Doceniam to, że przyszliście, ale wiem, że stać was na więcej. Możemy zapełnić stadion do pełna, ale cieszę się, że jesteście i że wspieracie tenis. To wspaniały sport i sprawiacie, że jest on dla nas jeszcze bardziej wyjątkowy. Dziękuję - powiedziała w kierunku nielicznie zgromadzonych fanów.

Ceny wejściówek są odstraszające. W początkowej fazie turnieju bilety kosztowały 319 euro (1450 zł) na sesję dzienną (grał podczas niej Novak Djoković), z kolei na wieczorną 157 euro (715 zł). Mowa o głównym korcie, legendarnym Forro Italico. Na korty boczne bilety są tańsze, a trybuny są tam wypełnione kibicami.

To jednak dopiero początek schodków cenowych. Chcąc wybrać się na dwa półfinały mężczyzn, trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 633,6 euro i 312,4 euro za sztukę na miejsca dalej od kortu (to odpowiednio niemal 2900 zł i 1430 zł). Finał? Najlepsze miejsca to wydatek rzędu 821,7 euro (niemal 3750 zł).

Czytaj także:
Niesamowity powrót Łotyszki w starciu mistrzyń Rolanda Garrosa. Kontuzja rywalki Rybakiny
Nocne starcia w Rzymie. Publiczność poniosła faworyta gospodarzy

Komentarze (10)
avatar
Tomek1111123
15.05.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Co wy za bzdury piszecie. W sesji dziennej kort centralny kosztuje 84 euro, a reszta kortów 34 euro byłem na drugiej rundzie. 
avatar
znawca tennisa
15.05.2023
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Po wygranej z Donną (raczej pewne) następne starcie z Rybakiną, która gra bardzo skutecznie i umiejętnie rozkłada siły w turnieju. Nasza gwiazda idzie najpierw jak burza, a potem to niestety le Czytaj całość
avatar
Tomasz Mroński
15.05.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ceny zaporowe...na turniej na Majorce (fakt, ty tylko 250-tka ale w dobrej obsadzie, m.in Kyrgios, Tsitsipas, Lopez) bilety w 1-ej fazie turnieju są po 25,- EUR, potem 40-80 EUR. Wejściówki VI Czytaj całość
avatar
Mateoss
15.05.2023
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
A swoją drogą, czemu Świątek gra wyłącznie na kortach centralnych? Mam takie wrażenie że ona sobie tego zyczyła. Wydawało mi się, że jako jedynka ona w zasadzie może sobie wybierać porę i kort Czytaj całość
avatar
annaadamczyk1
15.05.2023
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Lepiej może, że tych kibiców nie ma , bo jeśli mają zachowywać się tak jak na meczu Rune z Fognini to masakra. Wygwizdali Rune już gdy wchodził na kort, tylko dlatego, że obecnie jest lepszym z Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.