W Białorusi piszą tylko o jednym. Jest reakcja na porażkę Sabalenki

Getty Images / Alex Grimm / Na zdjęciu: Aryna Sabalenka
Getty Images / Alex Grimm / Na zdjęciu: Aryna Sabalenka

Aryna Sabalenka przez ostatnie sezony regularnie docierała do finału turnieju WTA 500 w Stuttgarcie, ale tym razem o tytuł nie gra. Z dalszej gry wyeliminowała ją w piątek Marketa Vondrousova. Reakcja białoruskich mediów? Wymowna.

Turniej WTA 500 w Stuttgarcie jest dla Aryny Sabalenki jedną z ulubionych, ale z drugiej także i "znienawidzonych" imprez. Białorusinka w ostatnich latach do finału docierała trzykrotnie, lecz z Niemiec zawsze wyjeżdżała jako druga.

Tym razem tenisistka z Mińska zakończyła rywalizację już na etapie ćwierćfinału. W trzech setach pokonała ją zwyciężczyni Wimbledonu 2023 - Marketa Vondrousova, która zwyciężyła w piątek 3:6, 6:3, 7:5 (---> RELACJA).

Priorytety są różne, ale reakcja białoruskich mediów może nieco zaskakiwać. Większość serwisów więcej niż o samej grze rozpisywała się o tym, że... Aryna Sabalenka znów nie wyjedzie ze Stuttgartu nowiutkim Porsche, które otrzymuje triumfatorka zawodów.

ZOBACZ WIDEO: Emerytura Gortata z NBA wynosi 33 tys. zł? "Te dane są dostępne"

"W ćwierćfinale turnieju w Stuttgarcie luksusowe Porsche znów wymknęło się Arynie Sabalence. Pierwszy set należał do Aryny, po czym już do końca straciła inicjatywę. W przepaść wciągnęło ją dziewięć podwójnych błędów na raz" - podsumował portal smartpress.by.

"Białoruska tenisistka nie rozbuduje swojej floty. Sabalenka nigdy w Stuttgarcie nie zwyciężyła, choć trzy razy docierała do finału. Rok temu przyznała, że ​​bardzo chciała kupić Porsche i powiększyć swoją kolekcję samochodów" - pisał serwis zerkalo.io.

Kolejny portal i... kolejna wzmianka o "utraconej nagrodzie". "Porsche znów odeszło. Aryna Sabalenka nigdy nie była w stanie wrócić do domu Porsche. Szansa na dodanie prestiżowej marki do swojego garażu samochodowego po raz kolejny nie została wykorzystana. W ćwierćfinale lepsza była Marketa Vondrusova z Czech" - poinformowała redakcja sportnaviny.com.

Jednym z wyjątków był serwis metaratings.by, który jest zaniepokojony aktualną formą wiceliderki światowego rankingu.

"Forma Aryny już rodzi pytania zarówno wśród fanów, jak i ekspertów. Nie jest to zaskakujące. Po zwycięstwie w Australian Open na początku sezonu tenisistka nie przeszła dalej niż czwarta runda zawodów" - czytamy.

Czytaj także:
Sabalenka zabrała głos. Tak skomentowała porażkę 

Komentarze (5)
avatar
steffen
20.04.2024
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
To tak samo jak wy, też tylko porsze i porsze :) 
avatar
fannovaka
19.04.2024
Zgłoś do moderacji
2
4
Odpowiedz
Jak w zyciu prywatnym sa zmartwienia to sie to na korcie odbija 
avatar
Emer
19.04.2024
Zgłoś do moderacji
5
1
Odpowiedz
A kto by serwisował na Białorusi porsche? 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.