- W GODIVA lubimy mówić, że potrafimy zmienić zwykły uśmiech w coś niezwykłego, a Karolina robi to samo na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Karolinę w rodzinie GODIVA. Uważamy, że będzie ona idealną twarzą naszej marki. Jest bardzo żywą osobą, ma światowej klasy talent i jest rozpoznawalna również poza kortem - wyjaśnił prezes firmy, Mohamed Elsarky.
[ad=rectangle]
Dla belgijskiej marki GODIVA to premierowy układ partnerski ze światową gwiazdą, a dla Woźniackiej pierwsza umowa z firmą produkującą wyroby cukiernicze. O tym, że duńska tenisistka lubi słodycze, przeczytał pod koniec 2014 roku w Wall Street Journal dyrektor finansowy, Dave Marberger.
So excited to announce that my dream partnership is here!! @Godiva is now officially feeding my sweet tooth
- Bez względu na to, w którym zakątku świata gram w tenisa, zawsze trafię do sklepu GODIVA - powiedziała Woźniacka, która w następnym tygodniu wystąpi w turnieju rozgrywanym w Dubaju.