Karolina Woźniacka ambasadorką znanej marki czekoladek

Kilka dni po tym jak cały świat obiegły zdjęcia z sesji dla magazynu Sports Illustrated Swimsuit, Karolina Woźniacka oficjalnie ogłosiła, że została ambasadorką znanej marki czekoladek.

Rafał Smoliński
Rafał Smoliński
- W GODIVA lubimy mówić, że potrafimy zmienić zwykły uśmiech w coś niezwykłego, a Karolina robi to samo na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Karolinę w rodzinie GODIVA. Uważamy, że będzie ona idealną twarzą naszej marki. Jest bardzo żywą osobą, ma światowej klasy talent i jest rozpoznawalna również poza kortem - wyjaśnił prezes firmy, Mohamed Elsarky.
Dla belgijskiej marki GODIVA to premierowy układ partnerski ze światową gwiazdą, a dla Woźniackiej pierwsza umowa z firmą produkującą wyroby cukiernicze. O tym, że duńska tenisistka lubi słodycze, przeczytał pod koniec 2014 roku w Wall Street Journal dyrektor finansowy, Dave Marberger.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×