DTM. Robert Kubica dwunasty w wyścigu. Stracona szansa na punkty

Materiały prasowe / DTM / Na zdjęciu: Robert Kubica
Materiały prasowe / DTM / Na zdjęciu: Robert Kubica

Robert Kubica zakończył niedzielny wyścig DTM na dwunastej pozycji. Polak zaryzykował ze strategią, po czym spadł w klasyfikacji względem lokaty wywalczonej w klasyfikacjach. Po wygraną na Nurburgringu sięgnął Robins Frijns.

W tym artykule dowiesz się o:

Robert Kubica ruszał do niedzielnego wyścigu DTM z dziewiątej pozycji, po tym jak uzyskał najlepszy wynik w kwalifikacjach w sezonie 2020. Polak dobrze rozegrał moment startowy i awansował nawet o jedną pozycję, co dawało powody do optymizmu.

Po chwili Kubica znalazł się na dziesiątej lokacie, ale pocieszające było to, że był w stanie trzymać tempo kierowców jadących wokół. Tym samym z każdym okrążeniem rosły nadzieje na to, że kierowca Orlen Team ART zakończy niedzielny wyścig DTM ze zdobyczą punktową na koncie.

Kubica, w przeciwieństwie do większości stawki, opóźnił moment zjazdu na pit-stop. Dzięki temu w pewnym momencie wyścigu przebił się nawet na trzecią pozycję. Gdy krakowianin w końcu zjechał na wymianę opon, wrócił do rywalizacji na trzynastym miejscu. Kubicę po pit-stopach wyprzedzili m.in. Lucas Auer, Timo Glock i Philipp Eng.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Lewis Hamilton zaskoczył sprzątaczkę. Tego się nie spodziewała

35-latek liczył, że późniejszy pit-stop sprawi, że w końcówce wyścigu DTM będzie mieć lepsze tempo za sprawą świeższego ogumienia. Tyle że nie przełożyło się to na znaczący awans w klasyfikacji. Kubica zdołał bowiem wyprzedzić jedynie Neweya i ostatecznie dojechał do mety na dwunastej pozycji.

Tym samym Kubica stracił szansę na zdobycie kolejnych punktów do klasyfikacji DTM w sezonie 2020, ale na pewno jego tempo było znacznie lepsze niż w sobotę, kiedy to kierowca Orlen Team ART dojechał do mety jako ostatni i nawet nie podjął walki z rywalami.

Strategia zawiodła też Nico Muellera. Szwajcar, zdobywca pole position, nie był w stanie dowieźć do mety pierwszej pozycji. W samej końcówce, za sprawą lepszej pracy opon, wyprzedzili go Robin Frijns, Rene RastMike Rockenfeller i Loic Duval. Dla Frijnsa to drugie zwycięstwo w DTM w sezonie 2020.

DTM - Nurburgring - wyścig - wyniki:

P.KierowcaZespółCzas/strata
1. Robin Frijns Audi 55 minut + 1 okr.
2. Rene Rast Audi +4.281
3. Mike Rockenfeller Audi +10.258
4. Loic Duval Audi +12.573
5. Nico Mueller Audi +13.096
6. Sheldon van der Linde BMW +13.487
7. Jamie Green Audi +16.741
8. Jonathan Aberdein BMW +17.697
9. Marco Wittmann BMW +19.620
10. Philipp Eng BMW +28.909
11. Lucas Auer BMW +29.902
12. Robert Kubica Orlen Team ART +31.970
13. Harrison Newey WRT Audi +34.899
14. Timo Glock BMW +43.837
15. Ferdinand Habsburg WRT Audi +56.394
16. Fabio Scherer WRT Audi +5 okr.

Czytaj także:
Alfa Romeo notuje progres w F1
Ferrari z wynikiem ponad stan w kwalifikacjach do GP Toskanii

Komentarze (39)
avatar
Szpiegu
14.09.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Fantastycznie było oglądać Roberta w walce. Ci co kibicują wiedzą o czym mówię. 
avatar
ByczaKrólowa18X
13.09.2020
Zgłoś do moderacji
3
2
Odpowiedz
Na UJ wqrwiacie takimi tematami? Niech ten gość zakończy marnowanie naszych pieniędzy. To moja wielka prośba. 
avatar
obiektywny
13.09.2020
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
Zbychu22. Ja bym mu (nadredaktorowi K.) dał nagrodę Pulizzera (czy jakoś tak). A co! Za taką "twórczość" należy mu się jak "psu buda"! Niech ma! 
avatar
MrLouie
13.09.2020
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
Śmiech na sali i gwizdy. #kuczeranapulitzera 
jondrek
13.09.2020
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
Robert do pompy. "Tanie tankowanie". Michael Schumacher szybciej s'miga swoim wo'zkiem po ogrodzie! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.