Będą kary za reklamy bukmacherów?

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Organizatorzy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem mogą mieć kłopoty z powodu reklamowania firmy bukmacherskiej - donosi Dziennik Gazeta Prawna. Sprawą zainteresowała się już Izba Celna.

Przypomnijmy, że głównym sponsorem imprezy był bukmacher internetowy bet-at-home. Zgodnie z przyjętą w ubiegłym roku tzw. ustawą hazardową reklamowanie takich podmiotów jest zakazane. W związku z tym Izba Celna wszczęła postępowanie przeciwko organizatorom imprezy. - Przed zawodami wystąpiliśmy z prośbą o wytyczne do Ministra Finansów, Izby Celnej w Krakowie i Nowym Targu, pozostała ona jednak bez odpowiedzi - przyznał w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną Wojtek Ziemski, przedstawiciel organizatorów, którzy zapowiadają, że będą walczyć o swoje prawa nawet przed instytucjami europejskimi.

Problem z nową ustawą może mieć natomiast Asseco Prokom Gdynia, mimo że wśród sponsorów nie ma żadnej firmy bukmacherskiej. 28 stycznia na własnym parkiecie rozegra kolejny mecz w ramach Euroligi, której głównym sponsorem jest bukmacher Sportingbet.

Źródło artykułu: