Dariusz Momot: Mamy pewien zarys drużyny

W ostatnim czasie wydarzyło się wiele spraw dotyczących m.in. zmian regulaminowych, sponsorów, a także koncepcji składu na przyszły sezon w Rybniku. W sprawie aktualnych wydarzeń wypowiedział się Dariusz Momot.

Pierwszym tematem było przedstawienia stanowiska włodarzy rybnickiego klubu w sprawie zmian regulaminowych, które mają nastąpić w sezonie 2010. - Najbardziej jesteśmy zadowoleni z tego, że zmieni się system rozgrywek, co daje nam dziesięć meczy ligowych na własnym obiekcie oraz dziesięć spotkań wyjazdowych. Runda play-off będzie polegała na zasadzie 1-4 i 5-8. Dzięki tej zmianie sezon żużlowy nie skończy się już w sierpniu i to nas bardzo cieszy. Byliśmy przeciwni wprowadzeniu nowych tłumików. W sprawie startów siedmiu zawodników większość klubów była przychylna. Taki ruch pozwala na szukanie oszczędności w klubach. Nie będzie również Złotej Rezerwy Taktycznej - powiedział Momot.

Ostatni okres to czas prowadzenia rozmów z zawodnikami. Ze strony kibiców pojawia się wiele spekulacji jak może wyglądać skład zielono-czarnych w przyszłym sezonie. Na jakim etapie są rybniccy sternicy? - Mogę powiedzieć, że na końcowym etapie są dogrywane sprawy z Ronniem Jamrożym, Denisem Gizatullinem, Pawłem Hlibem, a także Andrijem Karpovem. Jeśli chodzi o młodzieżowców to będą to w dalszym ciągu Rafał Fleger i Sławomir Pyszny oraz Kamil Fleger, Łukasz Piecha, Mateusz Domański, Mariusz Konsek. Zmniejszenie ilości juniorów ma doprowadzić do tego, żeby każdy z nich miał realną szansę rozwoju, a także lepszy sprzęt. Prowadzimy również rozmowy z zawodnikami, którzy mogliby zasilić skład i podnieść walory naszej drużyny - poinformował Dariusz Momot.

A jeśli chodzi o trenera… - Umowa z obecnym trenerem - Adamem Pawliczkiem wygasła z końcem września. Nie została jeszcze podjęta żadna ostateczna decyzja. Jak na razie rozważamy wiele możliwości, a szczególnie taką, żeby w ogóle nie było trenera. Drużyna byłaby wtedy prowadzona przez menadżera lub kierownika drużyny. Oczywiście jeśli chodzi o młodzieżowców to będą mieli zapewnionego szkoleniowca - dodał.

Czas przerwy w rozgrywkach żużlowych to okres na poszukiwanie sponsorów. Jak wyglądają te poszukiwania w Rybniku? - Nie mamy tytularnego sponsora. Rozmowy toczą się na wielu płaszczyznach. Mamy sporo światełek w tunelu i nowych dróg, ale jednak jak na razie nie możemy powiedzieć, że będziemy mieli głównego sponsora. Faktem jest to, że została podjęta współpraca z browarem Tyskie, lecz nie jest to nasz sponsor tytularny - powiedział Momot.

W najbliższym czasie kibice będą mieli okazję sami zadać pytania sternikom klubu RKM ROW Rybnik, ponieważ jest planowane spotkanie z fanami rybnickiego speedwaya.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.