Adam Soroko: Jestem przekonany, że Grand Prix wróci do Bydgoszczy

W najbliższą sobotę 9 października zostanie rozegrana ostatnia runda Grand Prix. Będą to już 14 zawody rozegrane w mieście nad Brdą. Po raz kolejny głównym sponsorem tej imprezy jest Miasto Bydgoszcz.

W tym artykule dowiesz się o:

Już tylko godziny dzielą nas od rozpoczęcia ostatniej rundy Grand Prix Polski. Już po raz siódmy w organizacji turnieju uczestniczy Miasto Bydgoszcz, które zarazem jest głównym sponsorem tegorocznej imprezy. Adam Soroko, dyrektor Wydziału Sportu i Turystyki Urzędu Miasta w Bydgoszczy uważa, że przez te wszystkie lata miasto dobrze wywiązało się ze swojej roli: - Dzięki tej imprezie promujemy nasze miasto nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Wszystko zaczęło się siedem lat temu, kiedy klubowi kończyła się umowa z Benfield Sports International. Niestety sytuacja finansowa ówczesnej Polonii nie była zbyt dobra. To wtedy miasto zdecydowało się na pomoc. Na czele BSI stał wówczas dyrektor John Postlethwaite. Po rozmowie z prezydentem miasta przystał na dalszą współpracę. Dlatego my, jako Miasto Bydgoszcz, od 2004 r. współuczestniczyliśmy w przygotowaniach Grand Prix. Oczywiście od strony technicznej wszystkim zajmował się klub.

Adam Soroko twierdzi również, że od kilku lat niepokojąco rosną kwoty, jakie za organizacje turnieju żąda BSI. - Niestety patrząc na żądania finansowe BSI w Polsce można stwierdzić, że to jakiś obłęd. Kwota, jaką my zapłaciliśmy w 2004 r. w porównaniu do obecnych wymagań finansowych była prawie 15 razy mniejsza. Gdzieś musi być zachowana granica rozsądku pomiędzy tym, ile klub zarobi, a ile dołoży do tego miasto. Póki co w Polsce nie ma żadnych granic.

Soroko uważa, że to nie będą ostatnie zawody Grand Prix w Bydgoszczy. - Jestem przekonany że prędzej, czy później Grand Prix wróci do Bydgoszczy. Tutaj zawsze były wspaniałe zawody. Geometria bydgoskiego toru sprzyja walce na całym dystansie, dzięki temu kibice nigdy się nie nudzą. Oprócz tego mamy to szczęście, że mimo później, jesiennej pory rozgrywania Grand Prix, aura prawie zawsze była dla nas łaskawa. Poza tym Bydgoszcz jest znakomicie przygotowana pod względem logistycznym. Zawsze powtarzałem, że do nas można przylecieć, przyjechać i przypłynąć. Przez te wszystkie lata nie mieliśmy żadnych problemów z przyjęciem dużej liczby kibiców z całego świata. Z resztą oni o tym doskonale wiedzą. Najlepszym przykładem jest to, jak szybko rozeszły się bilety ostatnią rundę GP. Wiem, że to jest na pewno spowodowane sukcesem Tomasza Golloba, ale nie tylko. Miasto Bydgoszcz to urokliwe miejsce, pięknie położone, dodatkowo z roku na rok cały czas pięknieje. Jest też dużo miejsc, w których kibice mogą miło spędzić czas.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.