Cegielski dla SportoweFakty.pl: Gwiazdy światowego żużla popierają nasz protest!

Stowarzyszenie Żużlowców "Metanol" wspólnie ze SportoweFakty.pl zorganizowało akcję podpisów pod petycją przeciwko wprowadzeniu nowych tłumików. Akcja zbierania podpisów potrwa do niedzieli. Jej poparcie deklarują również zagraniczni żużlowcy.

- Akcja zbierania podpisów pod petycją potrwa do najbliższej niedzieli (14 listopada). Następnie wszystkie podpisy zostaną przesłane na ręce prezesa Polskiego Związku Motorowego Andrzeja Witkowskiego i przewodniczącego Głównej Komisji Sportu Żużlowego Piotra Szymańskiego. Te podpisy, których już teraz jest bardzo dużo, to kolejny argument w rozmowach na temat tłumików. Oczekujemy, że osoby odpowiedzialne za polski żużel podejmą jakiekolwiek działania w tym zakresie - powiedział dla SportoweFakty.pl Krzysztof Cegielski.

Podpisy pod petycją złożyli wszyscy żużlowcy, którzy są zrzeszeni w Stowarzyszeniu "Metanol". Jak się jednak okazuje, nie tylko oni popierają protest, przeciwko wprowadzeniu nowych tłumików. - W zasadzie nie spotkałem zawodnika, który nie podpisałby się pod tą petycją. Nicki Pedersen, Greg Hancock, Emil Sajfutdinow i Andreas Jonsson to tylko pierwsi z brzegu zawodnicy, z którymi rozmawiałem i którzy poparli nasz protest. Podczas Grand Prix w Bydgoszczy cała szesnastka zawodników poparła nasz protest. Poparł go również Chris Harris, który wcześniej mówił, że nowe tłumiki mu nie przeszkadzają. Mówił tak, bo wygrał rundę Grand Prix i w tym momencie mu to nie przeszkadzało. Zmienił jednak swoje zdanie i dzisiaj również jest przeciwny wprowadzeniu nowych tłumików - wyjaśnił Cegielski.

Jak się okazuje, petycja i zbieranie pod nią przepisów to nie jedyne formy sprzeciwu przeciwko wprowadzeniu nowych tłumików. W najbliższym czasie Stowarzyszenie "Metanol" zamierza przedstawić ekspertyzy, które wskażą szkodliwe działanie nowych tłumików. - W tej chwili dzięki pomocy kilku osób, a przede wszystkim pana Marka Sówki ojca Łukasza pracujemy nad tym, aby pokazać, na czym polega problem. Na jednej z uczelni prowadzone są badania i powstanie ekspertyza, która pokaże szkodliwą działalność nowych tłumików. Będzie to w końcu poważnie udokumentowane i będzie stanowiło podstawę do rozmów na temat szkodliwości wprowadzenia nowych tłumików - zakończył Krzysztof Cegielski.

Podpis pod petycją można złożyć TUTAJ!

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.