Nowa twarz w Unii Leszno

Jesienią minionego roku pracę w Unii Leszno zakończył dyrektor sportowy - Sławomir Kryjom i specjalista do spraw marketingu - Mikołaj Zgaiński. Chcąc zastąpić Zgaińskiego klub podjął współpracę z Miłoszem Ratajczakiem.

Miłosz Ratajczak już od kilku lat pomagał Unii Leszno, jako członek Stowarzyszenia Sympatyków Klubu Unia Leszno, w zakresie budowania wizerunku i relacji z kibicami. W ostatnim czasie współpraca zacieśniła się a do zadań Ratajczaka doszło reprezentowanie klubu w kontaktach z mediami i sponsorami. Nowy specjalista do spraw marketingu jest aktualnie na okresie próbnym. - Miłość do żużla towarzyszyła już pierwszym latom mojego życia. Pierwszy kontakt z żużlem to jak sobie przypominam trening, na który tata zabrał mnie, kiedy miałem cztery lata. Teraz przyszedł czas na poważniejsze spojrzenie na Unię Leszno, na żużel i marketing sportowy. W ciągu kilku ostatnich lat intensywnie działałem w Stowarzyszeniu Sympatyków Klubu Unia Leszno. Jestem odpowiedzialny za kontakty ze sponsorami. Zamierzam sporo czasu poświęcić na promocję wody Biało - Niebieskiej. Myślę też o wprowadzeniu pewnych nowości w kwestiach promowania marki klubu, ale to nie jest kwestia najbliższej przyszłości - powiedział dla SportoweFakty.pl Miłosz Ratajczak.

Ciągle nie wiadomo kto będzie prowadził biuro zawodów. Bardzo możliwe, że nadal będzie się tym zajmował Mikołaj Zgaiński, który z powodzeniem radził sobie z tym zadaniem w przeszłości.

W klubie nie pojawi się osoba, której zadaniem będzie zastąpienie Sławomira Kryjoma, który w nadchodzącym sezonie będzie pełnił funkcję menedżera Unibaxu Toruń. Podczas spotkania z kibicami w Konojadzie Józef Dworakowski zapewnił, że mistrzowie Polski nie potrzebują dyrektora sportowego. Prezes jest przekonany, że ta kwestia nie będzie miała najmniejszego wpływu na wynik sportowy jaki osiągną leszczyńscy żużlowcy.

Komentarze (0)