Dyrektor GTŻ: Słuchamy głosu kibiców

Joanna Michalska-Chrzanowska objęła funkcję dyrektora GTŻ Grudziądz w trakcie sezonu 2011. - Nie był to łatwy czas, ale dający nowe doświadczenia - mówi po ponad półrocznej pracy na tym stanowisku.

- Musiałam szybko zintegrować się z nowym środowiskiem, ponieważ na co dzień mieszkam w Toruniu. Wcześniej w Grudziądzu bywałam z mężem tylko na zawodach żużlowych. Ostatnie miesiące to był z pewnością okres ciężkiej, ale satysfakcjonującej pracy – podsumowała w rozmowie z naszym portalem Joanna Michalska-Chrzanowska, prywatnie żona Tomasza Chrzanowskiego.

Działania grudziądzkiego klubu przed startem rozgrywek 2012 skoncentrowały się m.in. fanach czarnego sportu w Grudziądzu. - Staramy się o bliższy kontakt z kibicami. Organizowane są spotkania, wizyty w szkołach, telewizja klubowa systematycznie informuje o działaniach klubu. Spotkania są organizowane w zależności od potrzeb kibiców lub działaczy. Jeżeli ktokolwiek ma jakieś wątpliwości, pytania czy propozycje, może przyjść do klubu lub zadzwonić - będzie zawsze wysłuchany i uzyska odpowiedź - wyjaśniła dyrektor GTŻ.

W nadchodzących rozgrywkach, zarówno na życie zawodowe jak i prywatne Joanny Michalskiej–Chrzanowskiej wpływać będą w dużej mierze terminy rozgrywek. Dyrektor GTŻ-u będzie rzadziej widywać się z mężem. "Chrzanek" dołączył do składu Lotosu Wybrzeża Gdańsk w Enea Ekstralidze. - Od samego początku naszej znajomości, czyli od 12 lat, moje relacje z Tomkiem były uzależnione od ligowych terminarzy. Przejście Tomka do Gdańska niewiele zmieni w naszym życiu rodzinnym. Powrót do ekstraligi na pewno nie będzie łatwy, ale wierzę, że Tomek da sobie radę. Solidnie przepracował zimę i myślę, że będą tego efekty – zakończyła.

Komentarze (7)
avatar
dexter
3.03.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pani Asio jak słuchacie głosu kibica podam parę przykładów na sukces w Grudziądzu;1)Billy Hamill-wraca do żużla i wielki magnez dla kibiców nawet jak zrobi mało pkt.(sentyment) 2)Powrót do naz Czytaj całość
avatar
Marson
3.03.2012
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
A jAK NIE wIESZ CO TO "SZACUNEK"TO WIECEJ SIE NEI WYSILIAJ CZLOWIEKU W STALI... 
GKM_owiec
2.03.2012
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
avatar
Amadeusz
2.03.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Mam nadzieję że w Gdańsku dla tej pani miejsca nie będzie, bo są osoby którym bardziej zależy na Wybrzeżu niż pani Chrzanowska. Poza tym Lotos swoich marketingowców ma (pracują w grupie Lotos), Czytaj całość
avatar
jerronimo
2.03.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Polny powinien poszukać miejsca dla pani Chrzanowskiej w Gdańsku,marketingowo jego Lotos by zyskał i Chrzanik miałby oko na swoją panią:) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.