Frekwencja na stadionach żużlowych po 10. kolejce

Poza meczem Azotów Tauron Tarnów z PGE Marmą Rzeszów, na wszystkie mecze 10. kolejki ENEA Ekstraligi przyszła niewielka liczba widzów.

Poza meczem Azoty Tauron Tarnów - PGE Marma Rzeszow, frekwencja na ekstraligowych stadionach była bardzo niska. W Zielonej Górze nie ma już najmniejszych problemów z kupnem biletu, jak to było podczas wcześniejszych kolejek, a stadiony w Bydgoszczy, Wrocławiu i Gdańsku świeciły pustkami. W tych dwóch ostatnich miastach duży wpływ ma bardzo słaba postawa tych zespołów w rozgrywkach ligowych oraz koncentracja kibiców na Euro 2012, które odbywało się w tych miastach.

10. kolejka ENEA Ekstraligi
Lotos Wybrzeże Gdańsk - Stal Gorzów - 3 000
Betard Sparta Wrocław - Unibax Toruń - 3 500
Stelmet Falubaz Zielona Góra - Dospel Włókniarz Częstochowa - 8 000
Polonia Bydgoszcz - Unia Leszno - 5 000
Azoty Tauron Tarnów - PGE Marma Rzeszów - 14 000

Klasyfikacja ENEA Ekstraligi po 10. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. Stal Gorzów - 11 900 (5 meczów, łącznie 59 500)
2. Azoty Tauron Tarnów - 11 667 (6 meczów, łącznie 70 000)
3. Dospel CKM Włókniarz Częstochowa 11 600 (5 meczów, łącznie 58 000)
4. Stelmet Falubaz Zielona Góra - 9 500 (5 meczów, łącznie 47 500)
5. Unibax Toruń - 8 454 (5 meczów, łącznie 42 272)
6. PGE Marma Rzeszów - 7 900 (5 meczów, łącznie 39 500)
7. Unia Leszno - 7 600 (5 meczów, łącznie 38 000)
8. Lotos Wybrzeże Gdańsk - 6 400 (5 meczów, łącznie 32 000)
9. Polonia Bydgoszcz - 5 400 (5 meczów, łącznie 27 000)
10. Betard Sparta Wrocław - 3 000 (4 mecze, łącznie 12 000)

Łącznie na trybunach w 10. kolejce ENEA Ekstraligi: 33 500 widzów.

Średnio jeden mecz 10. kolejki ENEA Ekstraligi obejrzało: 6 700 widzów.

Łącznie na trybunach ENEA Ekstraligi w sezonie 2012: 425 272 widzów (50 meczów).

Średnio jeden mecz ENEA Ekstraligi w sezonie 2012 obejrzało: 8 515 widzów.

Bydg.Cz-waGdańskGorzówLesznoRzeszówTarnówToruńWrocławZ.Góra
Bydg. - 5000 5000 3000 5000 9000
Cz-wa 16000 - 15000 9000 8000 10000
Gdańsk 8000 5500 - 3000 8500 7000
Gorzów 10000 - 11000 10500 13500 14500
Leszno 7500 11000 4500 - 8000 7000
Rzeszów 8500 4500 7500 - 11000 8000
Tarnów 10000 8000 13000 11000 14000 - 14000
Toruń 12192 8100 7584 - 4851 9545
Wrocław 2000 3500 3000 3500 -
Z.Góra 8000 12000 8500 10000 9000 -

W I lidze rozegrano tylko jedno spotkanie. W zaległym meczu pierwszej kolejki, Lubelski Węgiel KMŻ podjął GTŻ Grudziądz. Na spotkanie przyszło 4 tysiące osób.

1. kolejka I ligi (mecz zaległy):
Lubelski Węgiel KMŻ - GTŻ Grudziądz - 4 000 (łącznie 18000)

Klasyfikacja I ligi po 7. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. Lechma Start Gniezno - 6 525 (4 mecze, łącznie 26 100)
2. Lokomotiv Daugavpils - 6 125 (4 mecze, łącznie 24 500)
3. ŻKS Ostrovia Ostrów - 5 500 (4 mecze, łącznie 22 000)
3. GTŻ Grudziądz - 5 500 (3 mecze, łącznie 16 500)
5. Lubelski Węgiel KMŻ - 4 500 (3 mecze, łącznie 13 500)
6. Orzeł Łódź - 2 400 (3 mecze, łącznie 7 200)

Łącznie na trybunach w 1. kolejce I ligi: 18 000 widzów.

Średnio jeden mecz 1. kolejki I ligi obejrzało: 6 000 widzów.

Łącznie na trybunach I ligi w sezonie 2012: 109 800 widzów (21 meczów).

Średnio jeden mecz I ligi w sezonie 2012 obejrzało: 5 229 widzów.

Daugavpils Gniezno Grudziądz Lublin Łódź Ostrów
Daugavpils - 7000 6500 6000 5000
Gniezno - 6300 5800 7500 6500
Grudziądz 6000 - 6000 4500
Lublin 4500 4000 - 5000
Łódź 1200 4000 2000 -
Ostrów 6500 6000 4500 5000 -

W jedynym meczu 10. kolejki I ligi, w Rybniku pojawiło się na trybunach 3,5 tysiąca kibiców. To drugi wynik pod względem frekwencji w II lidze w tym sezonie. Więcej osób przyszło tylko na mecz tych samych drużyn w Opolu.

10. kolejka II ligi
ROW Rybnik - Kolejarz Opole - 3 500

Klasyfikacja II ligi po 9. kolejce pod względem średniej kibiców na mecz:
1. KSM Krosno - 2 375 (4 mecze, łącznie 9 500)
2. Speedway Wanda Kraków - 2 200 (5 meczów, łącznie 11 000)
2. ROW Rybnik - 2 200 (5 meczów, łącznie 10 800)
4. Kolejarz Opole - 2 050 (5 mecze, łącznie 10 400)
5. Victoria Piła - 1 900 (3 mecze, łącznie 5 700)
6. Kolejarz Rawag Rawicz - 675 (4 mecze, łącznie 2 700)

Łącznie na trybunach II ligi w sezonie 2012: 46 600 widzów (25 meczów).

Średnio jeden mecz II ligi w sezonie 2012 obejrzało: 1 864 widzów.

Kraków Krosno Opole Piła Rawicz Rybnik
Kraków - 2000 2000 2000 2500
Krosno - - 2500 2500 3000 1500
Opole 1500 1800 - 1700 900 4500
Piła 1500 - 2200 - 2000
Rawicz 500 900 800 w/o - 500
Rybnik 1500 800 3500 2500 2500 -

Zestawienie polskich lig żużlowych pod względem frekwencji:
1. Stal Gorzów - 11 900 (5 meczów, łącznie 59 500)
2. Azoty Tauron Tarnów - 11 667 (6 meczów, łącznie 70 000)
3. Dospel CKM Włókniarz Częstochowa 11 600 (5 meczów, łącznie 58 000)
4. Stelmet Falubaz Zielona Góra - 9 500 (5 meczów, łącznie 47 500)
5. Unibax Toruń - 8 454 (5 meczów, łącznie 42 272)
6. PGE Marma Rzeszów - 7 900 (5 meczów, łącznie 39 500)
7. Unia Leszno - 7 600 (5 meczów, łącznie 38 000)
8. Lechma Start Gniezno - 6 525 (4 mecze, łącznie 26 100)
9. Lotos Wybrzeże Gdańsk - 6 400 (5 meczów, łącznie 32 000)
10. Lokomotiv Daugavpils - 6 125 (4 mecze, łącznie 24 500)
11. ŻKS Ostrovia Ostrów - 5 500 (4 mecze, łącznie 22 000)
12. GTŻ Grudziądz - 5 500 (3 mecze, łącznie 16 500)
13. Polonia Bydgoszcz - 5 400 (5 meczów, łącznie 27 000)
14. Lubelski Węgiel KMŻ - 4 500 (3 mecze, łącznie 13 500)
15. Betard Sparta Wrocław - 3 000 (4 mecze, łącznie 12 000)
16. Orzeł Łódź - 2 400 (3 mecze, łącznie 7 200)
17. KSM Krosno - 2 375 (4 mecze, łącznie 9 500)
18. Speedway Wanda Kraków - 2 200 (5 meczów, łącznie 11 000)
19. ROW Rybnik - 2 200 (5 meczów, łącznie 10 800)
20. Kolejarz Opole - 2 050 (5 mecze, łącznie 10 400)
21. Victoria Piła - 1 900 (3 mecze, łącznie 5 700)
22. Kolejarz Rawag Rawicz - 675 (4 mecze, łącznie 2 700)

Komentarze (29)
FF
28.06.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
no no piłkarskie ligi uzbecka i malezyjska już was goni - i żeby nie było, to na poważnie. 
berus
28.06.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
bedzie coraz mniej,ta dyscyplina pikuje na maxa w dol! 
avatar
LISEKBDG98
28.06.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
ale nie wszyscy maja kase xd;) 
avatar
DamianCKM
28.06.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Cieszy frekwencja w Częstochowie, Zielonej, Gorzowie i Tarnowie reszta brać się do roboty. 
avatar
ChiroChito
28.06.2012
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A mi się wydaje, że po prostu poziom Ekstraligi znacznie spadł i czasami po prostu szkoda kasy na bilet. Po co mam oglądać mecz, z Gdańskiem, Wrocławiem, Częstochową. Przecież wiadomo z góry, ż Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.