Wybrzeże Gdańsk będzie się promować w Rosji i w Szwecji

Wybrzeże w 2013 roku będzie się promowało nie tylko na Pomorzu, ale i za granicą. Działacze gdańskiego klubu chcą dotrzeć przede wszystkim do kibiców ze Szwecji i z Obwodu Kaliningradzkiego.

W ostatnim czasie Trójmiasto jest coraz częściej odwiedzane przez mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego, którzy korzystając z umowy o małym ruchu przygranicznym, jeżdżą tam przede wszystkim na zakupy. Jest to też pierwsze miejsce, do którego udają się mieszkańcy Szwecji chcący zwiedzić Polskę. Działacze Wybrzeża Gdańsk chcą z tego skorzystać i w trakcie sezonu poza promocją w regionie, również tam mają promować swoje mecze. Co ważne gdańszczanie otrzymali spore wsparcie. - Dzięki współpracy z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną nasz klub ma szansę na szerszą promocję swojej działalności nie tylko na rynku lokalnym, ale także poza granicami kraju, przede wszystkim w Szwecji czy Obwodzie Kaliningradzkim. To dla nas ważne kierunki i będziemy starali się wykorzystać potencjał jaki daje choćby uruchomiony w roku ubiegłym mały ruch graniczny - powiedział Grzegorz Rogalski, rzecznik prasowy GKS Wybrzeże S.A. w rozmowie z portalem SportoweFakty.pl.

Współpraca ta ma pomóc Wybrzeżu w dotarciu do osób, które wcześniej niewiele wiedziały o żużlu. Również sponsorzy czerwono-biało-niebieskich będą promowani poza granicami kraju. - Dzięki PROT możemy liczyć m.in. na prezentowanie dostarczanych przez nas treści w portalu pomorskie.travel oraz na kanałach organizacji na Facebooku. Materiały publikowane są w kilku językach, co ułatwia dotarcie do odbiorców - dodał Rogalski.

Wybrzeże Gdańsk będzie również promowane na 245 infomatach Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, które są rozstawione na terenie całego Województwa Pomorskiego.

Dział marketingu Wybrzeża Gdańsk przygotował również atrakcyjną ofertę dla wszystkich podmiotów zainteresowanych jednorazowym nabyciem większych ilości karnetów bądź biletów. Chcą zachęcić tym m.in. pracodawców, którzy mogą kupować wejściówki w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Dodatkowo firmy nabywające większe partie wejściówek mogą liczyć na zrealizowane przez klub świadczenia reklamowe, których zakres ustalany jest indywidualnie.

Rodzaj biletuCena nominalnaCena oferowanaMinimalne zamówienieRabat
Bilet normalny (jeden mecz ligowy) 20 zł 18 zł 100 szt. 200 zł
Bilet normalny (jeden mecz ligowy) 20 zł 16 zł 250 szt. 1 000 zł
Karnet normalny (całosezonowy) 160 zł 145 zł 50 szt. 750 zł
Od kilku lat w Wybrzeżu jeżdżą Renat Gafurow i Thomas H. Jonasson. Teraz gdańszczanie chcą się promować również w ojczyznach swoich zawodników
Od kilku lat w Wybrzeżu jeżdżą Renat Gafurow i Thomas H. Jonasson. Teraz gdańszczanie chcą się promować również w ojczyznach swoich zawodników
Komentarze (20)
avatar
michal804gkm
23.02.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
najlepiej klub przenieście do Kaliningradu 
wielkaami
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Po prostu rybny klub jak tonący - trzyma sie brzytwy... eh eh eh... 
wielkaami
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A może w Moskwie uzbieracie na tacę na spłatę Świdra. 
wielkaami
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie dosyć, że Gdańsk aferami stoi, to jeszcze współpraca z KGB. 
Kaszub
21.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A mnie tam się wydaje, że jest krucho z kasą i zbytnio mnie to nie cieszy? Mamy 21 lutego a sponsorów jak nie było tak nie ma...wydaje mi się, że ta historia z Star Carboline to była zwykła buj Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.