Wybrzeże Gdańsk będzie się promować w Rosji i w Szwecji

Wybrzeże w 2013 roku będzie się promowało nie tylko na Pomorzu, ale i za granicą. Działacze gdańskiego klubu chcą dotrzeć przede wszystkim do kibiców ze Szwecji i z Obwodu Kaliningradzkiego.

W ostatnim czasie Trójmiasto jest coraz częściej odwiedzane przez mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego, którzy korzystając z umowy o małym ruchu przygranicznym, jeżdżą tam przede wszystkim na zakupy. Jest to też pierwsze miejsce, do którego udają się mieszkańcy Szwecji chcący zwiedzić Polskę. Działacze Wybrzeża Gdańsk chcą z tego skorzystać i w trakcie sezonu poza promocją w regionie, również tam mają promować swoje mecze. Co ważne gdańszczanie otrzymali spore wsparcie. - Dzięki współpracy z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną nasz klub ma szansę na szerszą promocję swojej działalności nie tylko na rynku lokalnym, ale także poza granicami kraju, przede wszystkim w Szwecji czy Obwodzie Kaliningradzkim. To dla nas ważne kierunki i będziemy starali się wykorzystać potencjał jaki daje choćby uruchomiony w roku ubiegłym mały ruch graniczny - powiedział Grzegorz Rogalski, rzecznik prasowy GKS Wybrzeże S.A. w rozmowie z portalem SportoweFakty.pl.

Współpraca ta ma pomóc Wybrzeżu w dotarciu do osób, które wcześniej niewiele wiedziały o żużlu. Również sponsorzy czerwono-biało-niebieskich będą promowani poza granicami kraju. - Dzięki PROT możemy liczyć m.in. na prezentowanie dostarczanych przez nas treści w portalu pomorskie.travel oraz na kanałach organizacji na Facebooku. Materiały publikowane są w kilku językach, co ułatwia dotarcie do odbiorców - dodał Rogalski.

Wybrzeże Gdańsk będzie również promowane na 245 infomatach Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, które są rozstawione na terenie całego Województwa Pomorskiego.

Dział marketingu Wybrzeża Gdańsk przygotował również atrakcyjną ofertę dla wszystkich podmiotów zainteresowanych jednorazowym nabyciem większych ilości karnetów bądź biletów. Chcą zachęcić tym m.in. pracodawców, którzy mogą kupować wejściówki w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Dodatkowo firmy nabywające większe partie wejściówek mogą liczyć na zrealizowane przez klub świadczenia reklamowe, których zakres ustalany jest indywidualnie.

Rodzaj biletuCena nominalnaCena oferowanaMinimalne zamówienieRabat
Bilet normalny (jeden mecz ligowy) 20 zł 18 zł 100 szt. 200 zł
Bilet normalny (jeden mecz ligowy) 20 zł 16 zł 250 szt. 1 000 zł
Karnet normalny (całosezonowy) 160 zł 145 zł 50 szt. 750 zł
Od kilku lat w Wybrzeżu jeżdżą Renat Gafurow i Thomas H. Jonasson. Teraz gdańszczanie chcą się promować również w ojczyznach swoich zawodników
Od kilku lat w Wybrzeżu jeżdżą Renat Gafurow i Thomas H. Jonasson. Teraz gdańszczanie chcą się promować również w ojczyznach swoich zawodników
Komentarze (20)
avatar
michal804gkm
23.02.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
najlepiej klub przenieście do Kaliningradu 
wielkaami
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Po prostu rybny klub jak tonący - trzyma sie brzytwy... eh eh eh... 
wielkaami
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A może w Moskwie uzbieracie na tacę na spłatę Świdra. 
wielkaami
22.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie dosyć, że Gdańsk aferami stoi, to jeszcze współpraca z KGB. 
Kaszub
21.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A mnie tam się wydaje, że jest krucho z kasą i zbytnio mnie to nie cieszy? Mamy 21 lutego a sponsorów jak nie było tak nie ma...wydaje mi się, że ta historia z Star Carboline to była zwykła buj Czytaj całość