Strategiczni sponsorzy służą żużlowcom Polonii

Po sześciu sezonach przerwy Polonia Bydgoszcz ponownie ma strategicznego sponsora. Będzie nim firma składywęgla.p. Przy wsparciu wcześniejszych dobroczyńców ekipa znad Brdy zdobyła aż 9 medali.

W tym artykule dowiesz się o:

Pierwszy strategiczny sponsor w nazwie drużyny Polonii Bydgoszcz pojawiˆł się blisko 20 lat temu. Od lipca 1993 roku do końca 1999 r. zespół wspierało Przedsiębiorstwo Cukiernicze Jutrzenka (potem Jutrzenka SA). W tym czasie ekipa znad Brdy zdobyła cztery medale Drużynowych Mistrzostw Polski. W sezonach 1997-1998 poloniści wygrywali rozgrywki Ekstraligi, w 1993 roku wywalczyli srebrny, a dwa lata później brązowy "krążek". Warto dodać, że w sezonie 1999 bydgoskiej drużynie co najmniej srebrny medal zabrały kontuzje Tomasza Golloba i Piotra Protasiewicza odniesione w finale Złotego Kasku. W pierwszym półfinałowym meczu Polonia pokonała bowiem 50:40 na wyjeździe Atlas Wrocław. W rewanżu bez swoich asów zespół ze Sportowej uległ rywalowi 36:53, a w spotkaniach o brąz nie dał rady Lotosowi Wybrzeże.

Sezon 2000 Polonia przejeździˆa bez strategicznego darczyńcy, a mimo to odzyskaˆła zˆłoty medal. Wiosną 2001 roku klubowi działˆacze skusili do współˆpracy Browary Bydgoskie Kujawiak. Zespół rozpoczął sezon pod szyldem Bractwo Polonia, ale jesienią po brąz sięgnąłˆ już bez piwnego sponsora w nazwie. We wrze˜śniu weszˆła bowiem w życie ustawa o wychowaniu w trzeźwoś˜ci, zakazująca reklamy wyrobów alkoholowych w sporcie.

Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie nowy fanpage na Facebooku. Zapraszamy!

W sezonie 2002 rolę głównego sponsora przej곈a oponiarska firma Point S-Polska, a zespół startował pod nazwą PointS Polonia. Współpraca ta zaowocowała kolejnym mistrzostwem Polski. W 2003 roku następnym strategicznym sponsorem polonistów byłˆa natomiast firma Polski Lek SA, a drużyna jeździła pod nazwą Plusssz Polonia. Bydgoszczanie nie obronili tytułu, ale stanęli na najniższym stopniu podium.

Od maja 2004 roku do końca sezonu 2006 największym dobroczyńcą żużlowców znad Brdy była firma deweloperska Budlex, która otwierała nazwę drużyny. Przez blisko trzy lata współpracy Gryfy swój dorobek wzbogaciły o kolejne dwa medale - srebrny (2005) i brązowy (2006).

Budlex był to ostatnim sponsorem strategicznym Polonii i zespół zdobył ostatni medal w DMP. Mało tego lata 2008 (pierwszy raz w historii) i 2011 bydgoszczanie przejeździli w I lidze. Kibice znad Brdy wierzą więc, że po pozyskaniu - po sześciu sezonach przerwy - kolejnego strategicznego sponsora do klubowej kolekcji trafiać będę kolejne medale w ligowej rywalizacji.

Krzysztof Buczkowski i spółka w sezonie 2013 będą mieli strategicznego sponsora
Krzysztof Buczkowski i spółka w sezonie 2013 będą mieli strategicznego sponsora
Komentarze (40)
avatar
leontomasz
28.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
juz nie moge sie doczekać startu EL !!!! 
avatar
smok
27.02.2013
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
JEDZIEMY PO ZŁOTO! 
Libor_z_Pyrlandii
27.02.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
W dzisiejszych czasach bez sponsorów ani rusz!!! Mam nadzieję, że jeszcze "ktoś" dołączy. P.S. A co będzie z Gzellą? Nadal będzie wspierała Polonię? 
avatar
Liberate
26.02.2013
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Wszystko w temacie, choć realnie patrząc, marsz po koronę rozpoczniemy od przyszłego sezonu. Teraz trzeba ligę utrzymać, a co na górkę będzie, to na chwałę bohaterom. 
avatar
jadowity
26.02.2013
Zgłoś do moderacji
3
2
Odpowiedz
do al bundy:miejsce przed lub za rzeszowem może oznaczaczć utrzymanie lub spadek ja życzę polonii tego pierwszego blisko do Was i można z Wami normalnie pogadać na forum w przeciwieństwie do te Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.