Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Ogromne straty Kolejarza Opole, mecz w Rybniku przełożony?

Według Gazety Wyborczej aż 80 tysięcy złotych mógł stracić Kolejarz Opole na przełożeniu meczu pierwszej kolejki drugiej ligi.
Dawid Cysarz
Dawid Cysarz

W ubiegły piątek Główna Komisja Sportu Żużlowego podjęła decyzję o przesunięciu terminu inauguracji rozgrywek ligowych w Polsce. Spotkania drugiej ligi przełożono na 5 maja. - Pod względem finansowym to dla nas tragedia. W lany poniedziałek pojawiało się cztery, a nawet pięć tysięcy kibiców. Dużą część stanowiły osoby odwiedzające rodziny podczas świąt. W maju, kiedy mecz ma zostać rozegrany, już ich niestety nie będzie. Co roku był to mecz, który przynosił największy dochód w sezonie. Ustawiał nas finansowo na początku rozgrywek - poinformował Jerzy Drozd na łamach Gazety Wyborczej Opole.

Dziennikarze tej gazety wyliczyli, że klub mógł stracić około 80 tysięcy złotych.

Niestety warunki atmosferyczne w Polsce oraz prognozy nadal nie są najlepsze. Z tego względu opolanie chcieliby przełożyć także mecz drugiej rundy. - Właśnie wysłaliśmy pismo do GKSŻ i klubu z Rybnika z prośbą o przełożenie meczu. Przecież nie mamy warunków, by się do niego przygotować. Nasi zawodnicy nie są samobójcami. Nie możemy ich bez treningu wysyłać na tor do walki o ligowe punkty. Muszą się przecież przygotować do jazdy, przyzwyczaić do motocykli. Gdyby to były zawody towarzyskie, można by zaryzykować. Mam nadzieję, że działacze w Rybniku mają podobne zdanie - przyznał prezes Kolejarza.

Gdy mecz w Rybniku zostanie przełożony, to opolanie zainaugurują rozgrywki 21 kwietnia wyjazdowym spotkaniem z Victorią Piła. Natomiast tydzień później podejmą KSM Krosno.

Źródło: Gazeta Wyborcza Opole

Jesteś kibicem "czarnego sportu"? Mamy dla Ciebie nowy fanpage na Facebooku. Zapraszamy!

Aktualne składy drużyn żużlowych:

PGE Ekstraliga -->>

Nice 1. Liga Żużlowa -->>

2. Liga Żużlowa -->>

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
Gazeta Wyborcza Opole

Komentarze (38):

  • -K- Zgłoś komentarz
    Stefan przeciez ty uwielbiasz drozda a teraz sie wypierasz?!?!
    • MCII Zgłoś komentarz
      Do -k- itp z Opola czy by was przybyło na stadion 20 tyś, czy 5 tyś ,czy 1,5tyś, i tak to niczego nie zmieni. Jak co roku będą ogony i ostatnie miejsce w tabeli, no chyba że obrucicie
      Czytaj całość
      tabele wtedy będziecie na czele. W klubie jest dziadostwo i tyle, zmięcie to tałatajstwo bo inaczej jeszce pare lat będziecie co zimę sie podpalać a w sezonie wstydzić!!!
      • MCII Zgłoś komentarz
        W sezonie 2012 jak Rawicz wyliczył że za odwołany mecz ma stratę 50 tyś.to Opolanie byli tacy zdziwieni i się nasmiewali że to nie prawda, za co tyle kasy sobie Rawiczanie naliczyli, a
        Czytaj całość
        musieli pokryć dojazdy zawodników i przygotowanie meczu bo odwołane zostało to przd spotkaniem, gdy było wszystko przygotowane, i trzeba było kase wybulić. A teraz prezesik wyliczył 80tyś. i ci sami się nie dziwią tylko lamętują MENTALNOŚĆ KALEGO!!!. Ale z Opolem zawsze tak było wiecznie z nimi problem nadmuchali zimą balon a teraz jeszce kolejka się nie zaczeła i juz gaty mają posrane!!!
        • jawgienij Zgłoś komentarz
          Piła też nie bedzie słaba a tam bedzie płynnosc finansowa w Opolu tez z tym ze w przyszłym roku kasa bedzie jak miasto przeleje przydział na sezon 2014 rok he he bo juz klub jest w plecy
          Czytaj całość
          80 tys he he jak szybko przeliczyli masakra klub myszka miki i kaczora donalda błahahahaha zamiast sie skupic na pozyskaniu sponsorów to siedza i płacza co to bedzie ale kto pojezdzi po firmach jak wszyscy ich znaja i złotowki nikt na ten zarzad nie da !
          • DARKUS Zgłoś komentarz
            R.69 opole-musisz przyznać że jak Wanda będzie miała płynność finansową to jest pierwszy kandydat do awansu.
            • DARKUS Zgłoś komentarz
              Do R.69 opole-zobaczymy w Rybniku czy po sezonie będą spełnione obietnice!
              • DARKUS Zgłoś komentarz
                No sorki,Wasz zarząd płacze że się odwołuje 1 kolejke ale na drugą nie jesteście przygotowani-to jakieś jaja wielkanocne,bez urazy do kibiców Opola!
                • jawgienij Zgłoś komentarz
                  Po 8 biegu sie wycofaja bo prezesunio z trenejro powiedza ze tor nie nadaje sie do jazdy błahahahahahaha parodi ciag dalszy kazdy klub stara sie o sponsora strategicznego a w Opolu jak miasto
                  Czytaj całość
                  by nie dało kasy to nie było by zuzla i wicznie płacze ze mało ciagle mało czysty kabaret !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  • yes Zgłoś komentarz
                    Myślę, że lepsza jest decyzja w marcu o przełożeniu I kolejki niż odwołanie meczu godzinę przed jazdą. Wielkanoc jest w tym roku o wiadomej porze a zima jeszcze nie odpuszcza. Jimmy
                    Czytaj całość
                    Kefir pisze zgodnie z prawdą: "Drozd liczy na tych,którzy pracują za granicą i przyjadą na święta do Polski.Z Holandii,Niemiec czy Anglii".
                    • -K- Zgłoś komentarz
                      zaczyna sie stekanie a Mitko w Rybniku smiga na lodzie, paranoja z tym Drozdem
                      • speedway Opole Zgłoś komentarz
                        Drozd DZIADU przestań w końcu jęczeć tylko o kasie i weż sie do roboty. Już sie rzygać chce od tego marudzenia. Zaden inny prezes tak nie jęczy a przecież cała pierwsza kolejka
                        Czytaj całość
                        została przesunięta.
                        • Michał Mecheł Pustółka Zgłoś komentarz
                          Lublin Łódz potrafi przyjechac potrenowac a opole jak zwykle ma zadaleko do Rybnika
                          • STANIKROW Zgłoś komentarz
                            VIDEO z dzisiejszego tryningu , do Rybnika przyjechali zawodnicy z Łodzi i Lublina http://www.facebook.com/photo.php?v=486829198031151&set=o.376492535769436&type=2&theat
                            Zobacz więcej komentarzy (25)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×