Współpraca z BSI to czysta przyjemność - rozmowa z Maciejem Jabłońskim, właścicielem marki MotorsportWash.com

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

20 kwietnia w Bydgoszczy odbędzie się druga w tym sezonie runda cyklu Grand Prix. Tytularnym sponsorem zawodów będzie polsko-niemiecka firma Motorsport Wash.

W tym artykule dowiesz się o:

Ewelina Bielawska: Jak doszło do współpracy firmy Motorsport Wash z BSI/IMG World ?

Maciej Jabłoński: Moje rozmowy biznesowe z IMG World o umieszczeniu loga SGP na naszej całkowitej serii produktów myjących trwały kilka dobrych miesięcy. Parę meetingów - Leszno, Londyn, Poznań oraz cennych spotkań podczas turniejów Grand Prix 2012 dały nam wspólne perspektywy i cele, ale i główne zadanie, jakim jest wspólne promowanie marki SGP w Europie na produktach chemii gospodarczej oraz samochodowej w Europie. Marka Motorsport Wash jest jedynym licencjonowanym i oficjalnym producentem produktów myjących automotive oraz do użytku domowego z logiem Speedway Grand Prix. Współpraca z BSI/IMG World to czysta przyjemność i zarazem wielki zaszczyt dla mnie osobiście. IMG World to potężny amerykański koncern medialny, który kilka lat temu zaufał żużlowi i promuje tę dyscyplinę w sportowych kontentach medialnych takich stacji jak Eurosport, SKY, NC+. SGP Motorsport Wash pochodzi prosto z Polski i to w pełni polski nowoczesny produkt adresowany na całą Europę, który wywodzi się i wzoruje właśnie na żużlu i mocnej żużlowej szprycy spod koła. Dlaczego akurat produkty myjące a nie np. czekoladki lub napoje?

- Żużel to najpiękniejszy sport motocyklowy jaki znam. Chyba każdemu kojarzy się z dużą ilością emocji na torze, ale i ostrą dawką błota i brudu dostającego się wszędzie i do każdego zakamarka motocykla jak i stroju zawodnika. Tym właśnie zajęliśmy się w naszych laboratoriach. Statystycznie, żużlowi serwisanci i mechanicy myją sprzęt zawodników kilka razy w tygodniu. Najlepsi zawodnicy jeżdżą w ponad 100 imprezach rocznie. Łatwo policzyć więc ile razy mechanicy myją sprzęt przed i po zawodach w sezonie. Jak obliczyłem, jeden team żużlowy zużywa ok. 30 litrów koncentratów środków myjących miesięcznie (z użyciem myjki ciśnieniowej). To duża ilość, ale i świetny poligon doświadczalny dla producenta z myślą o właścicielach wszelakich aut brudzących się po drogach, torach, glinach, polnych drogach. Dbanie o bezpieczeństwo przede wszystkim dobrej widoczności przedniej szyby to bardzo ważna rzecz zarówno latem jak i zimą. Karoserie, koła i felgi, czyli brud szosowy, torowy, metaliczny pył z klocków, olej, asfalt - mamy na to mocne sposoby. Tak oto powstały gotowe do użycia produkty, które mają służyć zadowoleniu z używania tych samych produktów jakich używają żużlowcy do mycia ram, felg jak i konserwacji tworzyw.

Wróćmy do GP Bydgoszczy. Ten dzień to premiera linii produktów?

- Motorspor Wash Speedway Grand Prix of Europe w Bydgoszczy to dla nas wspólny początek nowej ery produktów z logiem Original Speedway Product. Tworząc markę SGP Motorsport Wash od początku wiedzieliśmy, iż żużel potrzebuje własnego oryginalnego produktu dla każdego, najlepiej łączącego w sobie przyjemne z pożytecznym. Chcemy promować logo SGP na dość dużej grupie produktów, które są gotowe do użycia. Zapraszamy wspólnie do Bydgoszczy na Speedway Grand Prix.

Firma MotorWash sponsorem tytularnym Grand Prix w Bydgoszczy
Firma MotorWash sponsorem tytularnym Grand Prix w Bydgoszczy
Źródło artykułu: