Oglądalność 8. kolejki Enea Ekstraligi

Zaskakujące wyniki oglądalności przyniosła 8. kolejka Enea Ekstraligi. Derbowe spotkanie pomiędzy Stalą Gorzów, a Falubazem Zielona Góra obejrzało mniej widzów niż mecz Unibax - PGE Marma!

8. kolejka Enea Ekstraligi przyniosła drugi pod kątem średniej oglądalności obu spotkań wynik w tym sezonie. Mecze Stali Gorzów ze Stelmetem Falubazem Zielona Góra i Unibaxu Toruń z PGE Marmą Rzeszów obejrzało średnio 82 946 widzów. Ciekawostką jest jednak fakt, że to nie spotkanie derbowe przyciągnęło przed telewizory największą liczbę widzów! Derby województwa Lubuskiego zobaczyło łącznie 68 045 widzów, podczas gdy mecz w Toruniu 97 847 widzów!

Jak dotychczas rekord pojedynczej oglądalności został pobity w 5. kolejce, kiedy mecz Stelmet Falubazu Zielona Góra z Unibaxem Toruń oglądało 178 060 widzów. W 7. kolejce spotkań kibice mieli możliwość zobaczenia tylko jednego meczu. Spotkanie PGE Marmy Rzeszów z Betardem Spartą Wrocław obejrzało 73 046 widzów.

Największą oglądalność w niedzielę miał program Cafe Futbol na antenie Polsatu Sport, który zobaczyło 196 783 widzów. Oto zestawienie innych niedzielnych pozycji programowych różnych stacji sportowych.

StacjaProgramAMR
Polsat Sport Cafe Futbol 196783
Polsat Sport GKS Bełchatów - Zagłębie Lubin 165845
Polsat Sport Gala Boksu Zawodowego (Powietkin - Wawrzyk) 142529
Eurosport Kolarstwo: Tour of Italy 128089
TVP Sport MŚ w hokeju na lodzie: Szwajcaria - Szwecja 124801
Polsat Sport Vive Targi Kielce - Orlen Wisła Płock 108367
Polsat Sport News Liga Rosyjska: Zenit - Volga 103630
Extreme Sport WWE Main Event 99435
nSport Unibax Toruń - PGE Marma Rzeszów 97847
nSport Stal Gorzów - Stelmet Falubaz Zielona Góra 68045

AMR - łączna liczba widzów danego programu

Zestawienie oglądalności spotkań Enea Ekstraligi w nSport:

StacjaMecz nr 1Mecz nr 2Średnio
3. kolejka 72569 78687 75628
4. kolejka 48812 81858 65335
5. kolejka 109229 178060 143645
6. kolejka 61 216 82695 71956
7. kolejka - 73046 73046
8. kolejka 68045 97847 82946
Łącznie 952064 Średnio 86551


Dla porównania - średnia oglądalność żużla w TVP Sport w minionym sezonie wynosiła 160 347 (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła 265 539 widzów (Tauron Azoty Tarnów - Stal Gorzów). Najniższą oglądalność miało spotkanie Włókniarz Częstochowa - PGE Marma Rzeszów (50223). Statystyki oglądalności TVP Sport w okresie transmitowania żużla.

SezonŚrednia oglądalność live
2009 121 390
2010 106 206
2011 151 164
2012 160 347
Komentarze (77)
Falubazowy
25.05.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
ZAMIAST OGLĄDAĆ MECZ PRZED TV IDŹ NA STADION DOPINGOWAĆ ! 
avatar
Daniel Daniell
25.05.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
dokladnie Nsport pokazuje tylko Unibax 
avatar
smok
24.05.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nawet wrestling jest lepszy... buhahahah 
avatar
dadi
24.05.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
WWE to nie sport lecz rozrywka sportowa. Ale niezmiernie ciesze sie ze przyczynilem sie ze WWE jest popularniejsze od UnibaxTV. 
avatar
rol23
24.05.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Tak jak się spodziewałem prezesi pogrążyli żużel sprzedając transmisje TVN. Oglądalność spadła prawie o połowę, więc wpływy od sponsorów też spadną. Banda niedouczonych ludzi rządzi żużlem. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.