SEC: Przemiana brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia

Jeszcze rok temu nikt nie spodziewał się, że w finałach Indywidualnych Mistrzostwach Europy będą startować zawodnicy należący do ścisłej światowej czołówki.

Polskiej firmie One Sport udało się nakłonić do startu w Speedway European Championship takich zawodników jak Tomasz Gollob, Nicki Pedersen , Emil Sajfutdinow czy Tai Woffinden. To niewątpliwy sukces dla organizatorów finałowego cyklu, bowiem do tej pory europejski czempionat dla jeźdźców ze światowej czołówki nie był atrakcyjny. Zmienili to włodarze One Sport, którzy wprowadzili do Indywidualnych Mistrzostw Europy nową jakość.

W 2013 roku mistrza kontynentu wyłoni cykl czterech turniejów, które rozegrane zostaną na torach w Gdańsku, Togliatti, Gorican i Rzeszowie. Zmieni się również formuła rozegrania zawodów. Do tej pory był to klasyczny turniej indywidualny złożony z dwudziestu biegów. Od obecnej edycji wprowadzone zostały dwa dodatkowe wyścigi. Dwóch najlepszych żużlowców po fazie zasadniczej będzie mieć już zagwarantowany udział w wyścigu finałowym, a o dwa pozostałe miejsca walczyć będą żużlowcy z miejsc 3-6 w "biegu ostatniej szansy". Do klasyfikacji generalnej SEC wliczać będą się punkty zdobyte w fazie zasadniczej każdego turnieju oraz biegach finałowych (nie będą wliczane punkty z biegów ostatniej szansy).

Kolejnym atutem firmy One Sport jest nawiązanie współpracy z telewizją Eurosport. Stacja ta do niedawna miała mało wspólnego z żużlem, ale w tym roku transmitowała nieoficjalne mistrzostwa świata par, które rozegrano na stadionie w Toruniu. Zawody te oglądało 4 miliony Europejczyków. - Wierzymy w tę dyscyplinę i wierzymy, że warto ją pokazać na antenie Eurosportu. Nasza stacja dociera do 131 milionów gospodarstw domowych. Poza naszymi antenami dajemy organizatorom również naszą platformę multimedialną. Jesteśmy dużą organizacją i chcemy wesprzeć organizatorów Indywidualnych Mistrzostw Europy i stać się bardzo istotnym partnerem tej dyscypliny - mówił w grudniu ubiegłego roku dyrektor zarządzający Eurosport Polska, Krzysztof Świergiel.

One Sport w przeszłości z powodzeniem organizował mecze Polska - Reszta Świata. - Dostaliśmy od Eurosportu wielką szansę pokazania nowego, świetnego produktu. Po naszej stronie jest zrobienie czegoś nowego w sporcie żużlowym, przygotowanie eventu, który będzie miał świetną oprawę sportową i organizacyjną. Zamierzamy wykorzystać tą szansę i wspólnie zrobić coś, czego w sporcie żużlowym jeszcze nie było. Stąd pomysł na Indywidualne Mistrzostwa Europy. Wielkie słowa uznania dla pana Piotra Szymańskiego, który mocno nas wspierał w tym pomyśle i dążył do tego, żeby te mistrzostwa Europy wspólnie przygotować. Bardzo wiele czasu poświęciliśmy na to, żeby stworzyć nową formułę. Staraliśmy się znaleźć coś co nas wyróżni w świecie żużlowym - powiedział przedstawiciel firmy One Sport, Karol Lejman.

Reforma Indywidualnych Mistrzostw Europy to również zasługa Polskiego Związku Motorowego. - Bez pomocy Polskiego Związku Motorowego organizacja Indywidualnych Mistrzostw Europy byłaby niemożliwa. Po pierwsze PZM od 16 lat chcieliśmy podnieść poziom sportu żużlowego nie tylko w krajach, w których żużel jest popularny, ale poszerzać geografię i wracać do krajów, w których kiedyś ten sport był popularny. Drugi powód był taki, że największe gwiazdy żużla przystały do tego projektu, aby pokazać ludziom, którzy nie mają na co dzień możliwości oglądania sportu żużlowego na najwyższym poziomie. Jestem bardzo rad, że w Polsce powstała taka firma promotorska, która podjęła się promocji sportu żużlowego. Trzymam kciuki za One Sport, żeby wypromowali Indywidualne Mistrzostwa Europy - stwierdził prezes PZM, Andrzej Witkowski.

Żużel na SportoweFakty.pl - nasz nowy profil na Facebooku. Tylko dla fanów speedway'a! Kliknij i polub nas.

Komentarze (8)
avatar
RECON_1
23.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Coz, jest kasa to i jest zabawa, proste:) 
avatar
yes
23.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Dostaliśmy od Eurosportu wielką szansę pokazania nowego, świetnego produktu" My to kto? To są IME i to zdanie wystarcza mi za wszystko. Czy mówiący pytał o opinię Holendrów, Czechów, Włochów, Czytaj całość
paczanka
23.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
One Sport - weźcie ekstralige żużlową ,powalczcie z nSport o prawa do transmisji .Ludzkość Wam będzie wdzięczna. 
avatar
szogun
23.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
To jest wszystko robione w ramach istniejącego prawa i struktur żużlowych. I to na poziomie podwładnego Fimu, lub Europejskiej Unii Motocyklowej, która zrobiła tyle dobrego dla żuzla, co ja dla Czytaj całość
avatar
Bezwzględny
23.07.2013
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Szkoda, że Rzeszów a nie np. Czewa.. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.