Coraz lepsza oglądalność SEC! 6 mln widzów oglądało zawody w Togliatti

Tegoroczny cykl indywidualnych mistrzostw Europy na żużlu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród Europejczyków.

W tym artykule dowiesz się o:

Drugi turniej finałowy, który odbył się w ostatnią sobotę w rosyjskim Togliatti, oglądało w Eurosporcie średnio 1,1 mln widzów*, a zasięg transmisji wyniósł niemal sześć milionów (5,9 mln). Jest to wzrost na poziomie 13,4 proc. w porównaniu z pierwszą rundą finałową SEC w Gdańsku (27 lipca). Zasięg transmisji z Togliatti w Polsce wyniósł 760 tysięcy widzów, a średnia oglądalność 152 tys**.

- Po dwóch rundach Speedway European Championships jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności. Cieszymy się, że dzięki naszej stacji żużel wkracza na nowe terytoria i jest coraz lepiej odbierany przez widzów w całej Europie. Warto zauważyć, że transmisje z imprez najwyższej rangi są doskonałym narzędziem do promocji miast i regionów, co w sobotę wykorzystały władze Togliatti, a wcześniej Gdańska - mówi Radek Jaworski, Dyrektor Działu Komunikacji Eurosport Polska.

Jak podkreślają przedstawiciele SEC organizacja zawodów w odległym Togliatti była trudnym wyzwaniem logistycznym, ale dzięki wielkiemu zaangażowaniu, także ze strony Rosjan, zakończyła się pełnym sukcesem.

-Jestem pewien, że zawody tej rangi jeszcze nie raz zawitają do Rosji. Profesjonalizm działaczy i pracowników Mega-Lady Togliatti były nieocenione. To było wiele miesięcy ciężkiej pracy, stresu, ale nikt z nas nie ma wątpliwości, że było warto - mówi Jan Konikiewcz z firmy One Sport, organizatora SEC.

Na dobrą oglądalność wpływ miała niewątpliwie również produkcja telewizyjna, w której wykorzystano nowatorskie rozwiązania.

-Wypełniony po brzegi stadion w Togliatti, który może pomieścić 15 tysięcy widzów, ciekawe ujęcia z kamer Go Pro umieszczonych na kaskach i motocyklach zawodników oraz tuż nad nawierzchnią toru, a przede wszystkim wysoki poziom rywalizacji sprawiły, że obraz telewizyjny z zawodów robił wielkie wrażenie. To świetny prognostyk przed kolejnymi rundami SEC w chorwackim Gorican i Rzeszowie- twierdzi Adam Widomski, Redaktor Naczelny Eurosport Polska.

Kolejna runda SEC odbędzie się 14 września w Gorican. Transmisja w Eurosporcie.

* Źródło: Nielsen Audience Measurement / AdvantEdge / zasięg: liczba widzów którzy obejrzeli program przez przynajmniej 1 min. Eurosport nie dysponuje wynikami oglądalności z krajów Azji i Pacyfiku, gdzie zawody również były transmitowane.
** Źródło: Nielsen Audience Measurement: oglądalność AMR: średnia liczba widzów na minutę transmisji.

Komentarze (25)
-ROMAN-
14.08.2013
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
W Gdansku było tylu kibicow !
Widać jaką oglądalnościa cieszą sie te zawody.
Nie porównujcie do rosyjskiego święta żużla. 
avatar
pol
14.08.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
tytuł jak na pudelku 6 milionów oglądało ,a z tekstu wynika zupełnie co innego 
avatar
smok
14.08.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A z tego co wiem to dane nie obejmują Azji, z która Eurosport nawiązał współpracę. Tak więc ludzi chyba było nawet więcej przed ekranami. 
avatar
Areksf
14.08.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Po tym co wyprawiają panowie z BSI, przyda się im solidny kopniak w tyłek, i mam nadzieję że takim będzie SEC ! 
avatar
miskap1
14.08.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
a gdyby było na Nsporcie to ogladalnosc była by o wiele mniejsza 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.