Coraz większy rozmach mistrzostw Europy. Lotto partnerem strategicznym SEC

Zawody SEC cieszą się coraz większym zainteresowaniem ze strony partnerów strategicznych i sponsorów. Jednym z nich został Totalizator Sportowy.

W tym artykule dowiesz się o:

Tym samym potwierdza się teza, że Indywidualne Mistrzostwa Europy stają się coraz bardziej atrakcyjnym produktem. - Rozmowy na ten temat trwały przez cały sezon, bo musieliśmy wystartować z zawodami i przekonać go do tego, by się w to zaangażował. Otrzymamy od Totalizatora wsparcie, a na finałach SEC będą jego najwyżsi przedstawiciele. Jeżeli wszystko wyjdzie dobrze, to na pewno będziemy chcieli rozmawiać o kolejnych sezonach. Mamy obecnie możliwość przetestowania tej współpracy i jak dotąd układa się ona bardzo dobrze - powiedział Jan Konikiewicz z firmy One Sport.

Nowa formuła Indywidualnych Mistrzostw Europy okazuje się atrakcyjna nie tylko dla zawodników oraz kibiców. Swoją szansę dostrzegli w tym przedsięwzięciu także sponsorzy, którzy obdarzyli SEC swoim zaufaniem już wcześniej. - Przystępowaliśmy z bardzo dużym wsparciem firmy NICE, a następnie udało nam się nakłonić do współpracy Unibax, Marmę Polskie Folie oraz szereg mniejszych partnerów i sponsorów. Naszym partnerem przy organizacji rundy w Rzeszowie będzie także Black Energy. Ta marka napojów energetycznych pojawia się po raz pierwszy w sporcie żużlowym. Mamy nadzieję, że będzie to sygnał, że od początku sezonu wiele się zmieniło, bo dużo osób nam zaufało i uwierzyło w ten projekt. Mamy nadzieję, że za rok będziemy pracować dalej z tymi samymi partnerami, a ponadto pozyskamy nowych - tłumaczy Konikiewicz.

Organizatorzy SEC nawiązali współpracę z Totalizatorem Sportowym
Organizatorzy SEC nawiązali współpracę z Totalizatorem Sportowym

Komentarze (16)
avatar
nikiStart
30.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
SEC dajcie im się wykazać spokojnie 
avatar
fifijabol
28.09.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Ja nie narzekam ja tylko powiedziałem że temat artykułu jest bez sensu i 4 rundy to troche mało. Bardzo dużym plusem jest to że Euro sport będzie to relacjonował i z czasem nabierze to naprawde Czytaj całość
avatar
Maciek Tarnów
27.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Black jest sponsorem Tarnowa więc co on gada że pierwszy raz w żużlu?? 
avatar
stary kibic
27.09.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Trudno oczekiwać w pierwszym roku efektu porównywalnego ze SGP, trwającym już dwadzieścia lat. Uważam, że i tak ranga zawodów bardzo się zmieniła, a rokowania na przyszły sezon będą zależały od Czytaj całość
avatar
Soniak
27.09.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jan Konikiewicz z całym szacunkiem pasowało by weryfikować to co się mówi bo marka Black obecna jest już sporcie żużlowym od początku roku wystarczy sobie oglądnąć zdjęcia z stadionu w Tarnowie Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.