W Lesznie liczą na znacznie lepszą frekwencję. Rusiecki: Chcemy mieć średnio 10 tysięcy osób na każdym meczu

Działacze Fogo Unii wierzą, że frekwencja na leszczyńskim stadionie będzie znacznie lepsza w sezonie 2014. - Liczymy na średnią frekwencję na poziomie 10 tysięcy osób - podkreśla Piotr Rusiecki.

Odkąd prezesem klubu został Piotr Rusiecki, w Lesznie bardzo dużą wagę przywiązuje się do kontaktu z kibicami. Wszystkie działania mają dać efekty w trakcie sezonu i zaowocować znacznie lepszą frekwencją niż w ubiegłym roku. - To jeden z elementów polityki naszego klubu. Wydaje mi się, że takie działania pomogą nam poprawić liczbę osób na trybunach. Chcemy propagować jak najmocniej sport żużlowy wśród dzieci i młodzieży. Wierzymy, że to da efekty - podkreśla prezes Fogo Unii Leszno.

W ubiegłym sezonie o liczbie widzów na leszczyńskim stadionie mówiło się bardzo wiele. Problem był wyraźny i niektórzy zastanawiali się, jakie są jego przyczyny. Unia miała przecież ciekawy skład, który był złożony z młodych zawodników, w większości związanych z Lesznem. Zespół osiągał dobre wyniki, sprawił kilka niespodzianek, ale nie miało to przełożenia na zainteresowanie kibiców. - Ciężko znaleźć jedną przyczynę. Leszno to takie specyficzne miejsce, że trudno wyciągnąć konkretne wnioski. Musi być naprawdę duży sukces, żeby na trybunach zasiadło więcej fanów. Poza tym, wydaje mi się, że kibicom należy zaoferować coś więcej niż te 15 wyścigów w ramach meczu ligowego. W tym kierunku zamierzamy iść - chcemy uatrakcyjnić widowiska. Jesteśmy w trakcie rozmów w klubie, co zrobić, żeby było ciekawiej podczas meczów. Konkretów jeszcze nie ma, ale kibice nie będą się nudzić. O tym mogę wszystkich zapewnić - podkreśla Piotr Rusiecki.

Piotr Rusiecki liczy na znacznie lepszą frekwencję w sezonie 2014
Piotr Rusiecki liczy na znacznie lepszą frekwencję w sezonie 2014

Dla leszczyńskiego klubu odpowiednie wpływy z tytułu sprzedanych biletów i karnetów są ważnym elementem budżetu. Piotr Rusiecki zakłada, że działania, które podejmuje obecnie klub, sprawią, że frekwencja wzrośnie w sposób zdecydowany. Ma w tym również pomóc silniejszy niż przed rokiem skład, który ma walczyć o medale. - Jeśli nasz budżet ma być dobrze zrealizowany, to potrzebujemy na każdym meczu około 10 tysięcy osób. Sporo nam do tego brakuje, ale ciężko pracujemy. Na pewno w dalszym ciągu będziemy spotykać się z kibicami. Cała drużyna będzie w Lesznie w komplecie już na początku lutego. Wtedy poinformujemy, co zamierzamy zrobić. Na razie wiemy, że warto działać, bo widzimy pozytywny odzew. Przejawia się to głównie w liczbie sprzedanych karnetów. Sprzedaż jest na lepszym poziomie niż w ubiegłym roku - podkreśla Rusiecki.

Aktywne działania prokibicowskie miały również jeszcze jeden cel. Było nim wprowadzenie do zespołu Nickiego Pedersena, który w ostatnim czasie nie cieszył się najlepszą opinią wśród kibicom. - Udało się zmienić wizerunek Nickiego Pedersena. Nie słyszę już negatywnych głosów na jego temat. Wydaje mi się, że Duńczyk został zaakceptowany. Już wcześniej powiedziałem, że postaram się zrobić wszystko, żeby na pierwszym meczu już nikt na niego nie gwizdał. Uważam, że to jak najbardziej możliwe. Rozmawiamy dużo z Nickim i on już od nas usłyszał, co naszym zdaniem było dobre, a co złe. Myślę, że wiele rzeczy już zdążył zrozumieć. Jest bardzo zadowolony, że trafił do naszego klubu. Mówił nam zresztą, że w innych miejscach takich rozmów i przez to odpowiedniej atmosfery brakowało. To dla niego dobre miejsce i obiecał, że zrobi wszystko, aby zmienić swój wizerunek wśród fanów - dodał na zakończenie Rusiecki.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Komentarze (139)
avatar
RadaR
21.01.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Niki przyciągnie ludzi na stadiony. I ja powiem szczerze ze nie zmieniałbym Nikiego, bo jego styl jazdy bardzo mi się podoba. Na mecz gdzie pod taśmą stanie Niki, Miedziak, Balinski, Sajfutdino Czytaj całość
avatar
Foozy
20.01.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Mikołaj tobie oczy łzawią - częstopłaczkami czy Ty nas obrażasz, coś mi się wydaje ,że do tego dążysz- nie wiem tylko jaki masz w tym cel, wojenkę chcesz wywołać 
avatar
KargulUL
20.01.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Myślę że dużo będzie kibiców w Lesznie którzy nie przyjdą z uwagi na nasz "super zakup" pt "dzik". Przynajmniej ja nie przyjdę.Ta Unia mnie juz nie dotyczy.Dodam że na żużel chodziłem nieprzerw Czytaj całość
avatar
Hero
20.01.2014
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
"Cel Fogo Unii Leszno" Zdobyć 40pkt w meczu z Włókniarzem Częstochowa. 
Widzę myszy
20.01.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zapraszam do dyskusji na moj blog http://www.sportowefakty.pl/kibice/53094/blog/4085/morze-komentarzy-nie-na-temat 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.