Nice zapłaci pół miliona za nazwę ligi?

Trwają rozmowy na temat sponsoringu Polskiej Ligi Żużlowej przez firmę Nice. Nie jest wykluczone, że wsparcie firmy będzie większe, niż pierwotnie zakładano.

O rozmowach na linii GKSŻ - firma Nice - TVP Sport pisaliśmy już trzy tygodnie temu. W poniedziałek propozycja sponsoringu ligi przez firmę Nice została przedstawiona klubom podczas spotkania w Łodzi. Kluby już podczas jednego z wcześniejszych spotkań w Grudziądzu, poparły ideę pokazywania spotkań Polskiej Ligi Żużlowej. Ich zdziwienie budził jednak fakt, że nie zostały poinformowane o szczegółach rozmów z firmą Nice i jej wsparciem w ramach tego projektu.

Przypomnijmy, że transakcja na linii GKSŻ - Nice - TVP Sport zakłada, iż firma, której dyrektorem wykonawczym jest były członek GKSŻ Adam Krużyński, wyłoży kwotę, która w całości zostanie przeznaczona na pokrycie kosztów związanych z transmisjami w TVP Sport. Telewizja TVP Sport wyceniła, że pokazanie 16 spotkań w sezonie 2014 będzie kosztowało 540 tysięcy złotych. Do tego trzeba doliczyć 60 tysięcy złotych, jako kwotę, dzięki której możliwe będzie wyprodukowanie po każdej kolejce programu, będącego podsumowaniem wydarzeń na wszystkich stadionach. Do wtorku firma Nice deklarowała, że wyłoży na ten projekt 240 tysięcy złotych (na pokrycie kosztów transmisji) oraz 60 tysięcy na produkcję programu podsumowującego kolejkę. Problemem pozostawało 300 tysięcy złotych, które trzeba było znaleźć od innych sponsorów. Przewodniczący GKSŻ Piotr Szymański zadeklarował, że swoimi działaniami "dołoży" do tej puli kolejne 100 tysięcy złotych. Na pozostałą kwotę miała zostać przygotowana oferta, która miała trafić do firm. Podkreślano jednak, że czasu pozostało bardzo mało, a z drugiej strony negocjacja kwoty z TVP Sport nie wchodzi w grę, gdyż za mniejszą stawkę telewizja, która jeszcze rok temu transmitowała mecze Enea Ekstraligi, nie będzie zainteresowana pokazywaniem Polskiej Ligi Żużlowej.

Przełom przyniosły kolejne rozmowy na linii GKSŻ - firma Nice. Przewodniczący Szymański podtrzymuje, że jeden ze sponsorów dołoży do projektu 100 tysięcy złotych. Pozostałą kwotę gotowy jest wyłożyć Adam Krużyński i firma Nice. Wkrótce ma dojść do spotkania z TVP Sport w celu zwiększenia pakietu oferowanego sponsorom. Chodzi głównie o spoty reklamowe, które nie znalazły się w pierwotnej ofercie TVP Sport.

Firma Nice w ramach sponsoringu otrzyma miejsce w nazwie rozgrywek. Dodatkowo pakiet reklamy wizualnej na każdym stadionie PLŻ (w okolicach startu) i tak zwane "koziołki". Zwiększenie wsparcia ze strony firmy Nice może również zakładać pojawienie się reklam na bandach, co wcześniej nie było wymogiem koniecznym do zawarcia porozumienia. Jeżeli rozmowy z TVP Sport potoczą się pomyślnie, to sponsorzy otrzymają dodatkowo możliwość pojawienia się 8 - sekundowych reklam przed, w trakcie i po transmisji z danego spotkania.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Komentarze (103)
avatar
Jasnowidz
19.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
- Nice Liga - :D W takiej lidze to Polonia może jeździć. No problem. 
avatar
pietrucha90
19.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nazwa Nice w nazwie ligi to rzecz oczywista, skoro wykładają tyle pieniędzy. Z drugiej strony trochę to śmieszne, że całą kwotę mają pokryć sponsorzy. Czy jak 1 liga była na P Czytaj całość
avatar
Man Of Steel
19.02.2014
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Mam nadzieję, że Zmora wybierze SEC. Chciałbym zobaczyć tor do ścigania u nas i jak Grisza "Pijany Zając" (tak jak w Gdańsku w SEC) leci pod płotem i wyprzedza widowiskowo ;) 
avatar
Fire Fish
19.02.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I niech ktoś powie że żużel w Polsce "upada". 
avatar
semen66
19.02.2014
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Czego ktokolwiek by nie powiedział i napisał bardzo dobrze, że Adam wraz z firmą Nice pozostają przy żużlu. Wiadomo, że rozgrywki PLŻ będą również bardzo ciekawe a i kibice jadących tam ośrodkó Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.