Start Gniezno wprowadził na rynek wodę źródlaną

Start Gniezno w przeszłości wprowadzał na rynek m.in. własny napój energetyczny. Tym razem czerwono-czarnymi barwami sygnowana będzie woda źródlana - "Gnieźnianka".

Szymon Kaczmarek
Szymon Kaczmarek
Na przestrzeni lat "Orły" sygnowały swoją marką kilka produktów i usług. Kibice w Grodzie Lecha mogli wesprzeć klub m.in. poprzez skorzystanie ze specjalnej taksówki, zamówienie pizzy "Startelli" czy zakup napoju energetycznego "Starter". Klub podkreślał przy tym, że choć kwoty uzyskane z poszczególnych akcji nie są bardzo wysokie, to "złożone" w całość mają korzystny wpływ na kształt budżetu.
Tym razem działacze klubu, dzięki znalezieniu odpowiedniego partnera, postanowili wprowadzić na rynek wodę źródlaną. "Gnieźnianka" dostępna jest jak na razie w butelkach o pojemności 0,5 litra. Oficjalna premiera produktu miała miejsce w czwartek. - Bardzo nam zależało, aby stworzyć produkt "dla każdego" - przyznał Arkadiusz Rusiecki. Prezes klubu podkreślał, że chociażby po napoje energetyczne sięgają przede wszystkim ludzie młodzi i aktywni fizycznie. Z wody tymczasem korzysta każdy. - Wprawdzie jest to produkt klubowy, bo widnieje na nim logotyp klubu, ale chcieliśmy, aby była to woda kojarzona z miastem i całym regionem. "Gnieźnianka" jest dedykowana mieszkańcom miasta, powiatu, ale otrzymujemy pytania o możliwość zakupu również z innych części naszego województwa - dodał.

Obecnie prowadzone są rozmowy z dystrybutorem, który ma zapewnić dostarczanie "Gnieźnianki" do sklepów w Grodzie Lecha i okolicach. Wodę będzie można zakupić oczywiście również podczas imprez rozgrywanych na stadionie przy Wrzesińskiej 25.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!



KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Czy kupiłbyś wodę mineralną sygnowaną logiem ulubionego klubu?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×