KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Zawodnik spłaca długi

W minionym sezonie Robert Flis wystąpił tylko w jednym meczu Kolejarza Opole. Po zakończeniu rozgrywek II ligi działacze opolskiego klubu starali skontaktować się z zawodnikiem, aby wyjaśnić m.in kwestie finansowe.

Łukasz Jażdżewski
Łukasz Jażdżewski

- Robert rozmawiał z dyrektorem Szulcem. Tłumaczył, że zaginęła mu komórka i nie mógł się z nami skontaktować. Powiedział, że jest świadomy zaległości wobec nas - mówi prezes Kolejarza Jerzy Drozd.

- Chciałby jak najszybciej się spotkać się z zarządem i porozmawiać. Zawodnik powiedział również, że w dalszym ciągu jest zainteresowany jazdą w Opolu (Flis ma 2 letni kontrakt - przyp. red), o ile wciąż widzimy go w drużynie. Podobno wyleczył już kontuzję pleców i jest gotowy do jazdy. Wspomniał też, że jeśli dostanie szansę to udowodni, że może być najlepszym zawodnikiem Kolejarza - kończy prezes.

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna
Komentarze (31)
  • felek kolega z budowy kolegi Zgłoś komentarz
    pamietam czasy,kiedy Robert jezdzil w Gorzowie,mial dobre wyniki na torze,ale mimo tego pracowal u swojego sponsora.To swiadczy tylko ,ze jest czlowiekiem godnym nasladowania!!!!!!!!!!!!!!!!(do
    Czytaj całość
    kolegi z budowy-szkoda tylko ze Robert musi pracowac z takimi ludzmi)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ROBOTNIK Zgłoś komentarz
      ty kolego ROBERTA z budowy-WIDZISZ ZE CHLOPAK MUSI CIEZKO PRACOWAC BO W OPOLU BIDA. JESLI JESTES KOLEGA ROBERTA TAK JAK PISZESZ TO DAWNO POWINIEN ciebie ZWOLNIC!!!!!!!!!!!!CMOKNIJ SIE W 4
      Czytaj całość
      LITERY ,JAK DOSIEGNIESZ!
      • fan nie z opola Zgłoś komentarz
        znam Roberta i wiem ze niejednokrotnie ryzykowal swoim zdrowiem(po upadku sie podnosil i jechal dalej-mimo iz lekarz zabronil!a dzialacze go prosili zeby pojechal bo druzynie zalezy wygrac)a po
        Czytaj całość
        zawodach okazuje sie ze nie mam pieniedzy dla polskich zawodnikow bo w pierwszej kolejnosci sa zagraniczniacy!!!!!!!!!!!!!chlopaki nie ryzykujcie za tak smieszne pieniadze!brakuje wam kasy na benzyne a co dopiero na leczenie waszych kontuzji!cZEKAMY NA TWOJ POWROT!!!!Wogole nie czuj sie winny calej zaistnialej sytuacji!Tylko Ty i Opole wie jak bylo naprawde!Pozdrawiam
        • opolanie Zgłoś komentarz
          Do-meniu-pewnie tY wsiadając na motor miałbyś już kupę w gaciach,najlepiej jest gadać...Robert pozdrowienia od fanów z Opola.Wracaj do nas i nie przejmuj sie takimi typkami spod ciemnej
          Czytaj całość
          gwiazdy
          • rawa Zgłoś komentarz
            W zupelności zgadzam się z przedmowcą-opolanin widać ,ż jest opetany:DDD.Nie znacie ludzie sytuacji,na pewno lekko nie jest.Atmosfera w klubie i wsrod zawodników pozostawia wiele do
            Czytaj całość
            zyczenia.Pierwszy przyklad z brzegu:Rembas celowo wpada na Flisa podczas treningu w G-wie,kasując jego cały sprzęt i turbując czlowieka-kolege z G-wa i drużyny.Tarcia na linii-slabszy-silniejszy...?Zgadzam sie Rembas to odgrzewany kotlet,ktorego już nie jem.Trzymamy kciuki Roberto-fani z Gorzowa
            • KIBIC Z WROCLAWIA Zgłoś komentarz
              DO OPOLANINA\ TY KUPO JESTES BRZYDKI JAK WASZ STADION .FLISEK CZEKAMY NA POWROT KIBICE Z WROCKA
              • NERON Zgłoś komentarz
                ROBERTO JESTESMY Z TOBA ZNAMY TEMAT NIE ZAWRACAJ SOBIE GLOWY Z OPOLSKIMI DZIADAMI POZDRAWIAMY KIBICE Z WROCLAWIA
                • KOLEJARZ 4ever Zgłoś komentarz
                  Powinni wywalic pół drużyny! Zostawić Czechowicza,Sekule,Schmidta,Flegera ewentualnie Lyngso,reszte rozgonić w czorty! Jak mam znowu oglądać odgrzewane kotlety(Pawliczek,Rembas) czy
                  Czytaj całość
                  jakieś tomiczki to mi się żygać che...a jak miałbym już wybierać to wole flisa niż rembasa.
                  • stary benio Zgłoś komentarz
                    to wy oddawac kase dla benia bo na faiki niema dziady z opola
                    • benio odawac kase Zgłoś komentarz
                      ojakich pieniodzach muwisz o zasilku bo ta kasa to paranoia waszego zuzla 6 tys to chyba na skarpety dostal ale jaja kontrakt 100 lecia jaka kasa taki wynik
                      • meniu Zgłoś komentarz
                        do sokół, no pojechłeś sraty po bandzie teraz, jak mnie drążni ta melodia o dawaniu szansy aby się na siłę rozwijał, ten typ nie umiał podstawowej rzeczy "walczyć z rywalem na torze"
                        Czytaj całość
                        kleił krawężnik a jak nie utrzymał, co go często spotykało, nokautował kolegę z drużyny. ps. mógł powiedzieć że zasnął i obudził się już po ostatnim meczu no pech taki nagły sen 6 miechów hehe jak borsuk tylko latem.
                        • opolanin Zgłoś komentarz
                          flis oddawaj pieniądze i wynocha z mojego ukochanego klubu !!!
                          • fanstal Zgłoś komentarz
                            Trzymaj się Robert, pozdro z Gorzowa, trzeba jeździć dalej, pokaż, że jeszcze stać Cię na dobrą postawę!!!
                            Zobacz więcej komentarzy (11)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×