Carbon Start Gniezno najlepszy w konkursie Twój Nice Klub

Kibice Carbon Startu Gniezno wykazali się największym zaangażowaniem w konkursie Twój Nice Klub zorganizowanym przez sponsora tytularnego ligi - firmę Nice.

Dzięki ponad 3 tys. głosów klubowi działacze będą mogli zautomatyzować swój stadion produktami firmy Nice o wartości 7,5 tys. zł brutto. Drugie miejsce zajął KMŻ Lublin, a trzecie GKM Grudziądz. Wręczenie symbolicznego vouchera oraz oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce w czasie niedzielnego meczu w Gnieźnie pomiędzy miejscowym Carbon Startem a GKM Grudziądz. Licznie zgromadzeni przy ulicy Wrzesińskiej kibice przyjęli informację z dużym entuzjazmem.
[ad=rectangle]
- Serdecznie dziękuję kibicom wszystkich klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej za zaangażowanie. Od początku rywalizacji klub z Gniezna znajdował się w czołówce i choć w końcowej fazie dużą aktywnością wykazali się kibice z Lublina i Grudziądza, to jednak kibice z pierwszej stolicy Polski okazali się najlepsi. Mam nadzieję, że ufundowana przez nas nagroda, poprawi infrastrukturę obiektu lub parku maszyn
- powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska. Nagroda została przekazana na ręce sponsora klubu, Pawła Sochackiego oraz członka zarządu, Arkadiusza Rusieckiego.

Zasady konkursu były bardzo proste - zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem dedykowanym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.

Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych. Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów - w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto. Kluby samodzielnie będą mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach. Urządzenia zostaną zainstalowane jeszcze we wrześniu przez Partnerów Handlowych Nice.

Konkurs Twój Nice Klub to tylko jeden z elementów aktywnego sponsoringu Nice PLŻ. W najbliższym czasie miasta klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej, które awansowały do fazy play-off, odwiedzą piękne i zmysłowe Nice Girls. Cztery dziewczyny zostały wybrane w głosowaniu kibiców. Ewelina, Natalia, Ola i Justyna uzyskały największe poparcie Internautów. W mini miasteczku Nice w czasie meczów Nice PLŻ będzie można zrobić sobie wspólne zdjęcie z Nice Girls, poznać budowę motocykla żużlowego oraz zapoznać się z ofertą sponsora tytularnego ligi.

Przypominamy, że w tym sezonie dzięki trójstronnemu porozumieniu pomiędzy Polskim Związkiem Motorowym, firmą Nice oraz Telewizja Polską sport żużlowy powrócił na otwartą antenę TVP.

Komentarze (13)
avatar
Godfather-Darth Vader
19.09.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Tyle srania za6.097,56 zł. netto - wstyd. 
avatar
Beniamin Rozworski
19.09.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
kuźwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nawet o konkursie nie wiedziałem! Czy wszyscy się uparli, że w dużych miastach nie ma żużla??????? "Łódzki!!! Orzeł!!!" 
avatar
ziomal123
18.09.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
super bo tez głosowałem 
avatar
UNIA LESZNO kks
18.09.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Daugavpils z lotwy i 79 nie no wspolczuje serio, 10 lat temu gloria a teraz brrr 
avatar
UNIA LESZNO kks
18.09.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No i to pokazuje ze Polonia spada niesamowicie, gdzie kibice?! Dramat wspolczucie zaloba. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.