Mecze na zapleczu ENEA Ekstraligi gościły w ostatnim sezonie na antenie TVP Sport i pasma regionalnego. Sponsorem tytularnym rozgrywek była natomiast firma Nice Adama Krużyńskiego. Są duże szanse, że współpraca ta będzie kontynuowana, a nowa umowa zainteresowanych stron może zostać podpisana na przełomie listopada i grudnia tego roku.
[ad=rectangle]
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i wszystkie strony myślą o tym projekcie pozytywnie - powiedział Adam Krużyński w rozmowie z naszym portalem. - Jako szef firmy Nice deklaruję, że wsparcie z naszej strony będzie na co najmniej tym samym poziomie. Mamy więc podstawy, by patrzeć na tę sprawę z optymizmem. Jesteśmy właśnie przed głównym rozmowami i powinny one zakończyć się jeszcze w listopadzie - dodał.
Zadowolenie z dotychczasowej współpracy z TVP i firmą Nice wyraża Główna Komisja Sportu Żużlowego. Średnia oglądalność spotkania na zapleczu ENEA Ekstraligi wyniosła ponad 230 tysięcy widzów.
Więcej informacji na temat przyszłości rozgrywek Polskiej Ligi Żużlowej w telewizji pojawi się w obszernym wywiadzie z Adamem Krużyńskim, który opublikujemy na naszym portalu.
Wiem jednak, że żużlem interesuje się mniej osób niż wieloma innymi dyscyplinami. Jestem do tego przy Czytaj całość