Joanna Michalska: Wynieść marketing i wynik sportowy na najwyższy poziom

Joanna Michalska od kilku dni pracuje w ŻKS Ostrovia. Nowa dyrektor klubu wdraża się w ostrowskie środowisko, poznaje klub i otoczenie. Chce połączyć dobry marketing z wysokim wynikiem sportowym.

Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia zajmować się będzie szeroko pojętym marketingiem. - Głównie będę odpowiadać za sprawy marketingowe oraz kwestie związane z pozyskiwaniem sponsorów. W działaniach marketingowych zawsze można wdrożyć coś nowego. Mam wiele pomysłów. Chciałabym je jak najszybciej wprowadzić w życie. Mam nadzieję, że przyniosą one korzyści zarówno kibicom jak i klubowi. W tym momencie jestem jeszcze w trakcie poznawania klubu i wdrażaniu się w nową pracę. Z tego, co się zdążyłam zorientować wiele spraw marketingowych zostało już w Ostrowie rozpoczętych. Chcę oczywiście je kontynuować, ale postaram się nowe rzeczy też wprowadzić - wyjaśnia nowa dyrektor ŻKS Ostrovia.
[ad=rectangle]
Sprawy sportowe nie będą leżały w gestii nowej osoby w klubie. - Jest to działka trenera. W Ostrowie mamy rewelacyjnego szkoleniowca, jakim jest Marek Cieślak. Uważam, że osoby, które zajmują się w klubie marketingiem czy nawet zarząd, muszą zaufać trenerowi. Marek Cieślak jest znakomitym fachowcem i doskonale sobie poradzi. Mój kontakt w kwestiach sportowych będzie sprowadzał się tylko do zawodników zagranicznych. Będę pilotowała m.in. ich kwestie logistyczne - dodaje Michalska.

Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie rozmów ze sponsorami
Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie rozmów ze sponsorami

W Ostrowie Wielkopolskim w przeszłości różnie bywało z połączeniem marketingu i wyniku sportowego. W pierwszej dekadzie XXI wieku Klub Motorowy Ostrów miał wielu sprawdzonych sponsorów, szeroko rozwinięty marketing, a nie poszedł za tym wynik sportowy. Brakowało zawsze tej kropki nad "i" w postaci awansu do Ekstraligi, co ostatecznie skończyło się upadkiem. Teraz ŻKS Ostrovia stara się równomiernie kłaść nacisk zarówno na aspekt marketingowo-promocyjny i sportowy. Jeszcze niedawno ciężar prowadzenia klubu spoczywał głównie na zarządzie. Obecnie jednak bez rozwiniętej komórki marketingowej i public relations trudno funkcjonować na wysokim poziomie. - Postaramy się te dwie rzeczy połączyć, tak by zarówno marketing jak i wynik sportowy był na najwyższym poziomie. Na pewno będziemy chcieli wyjść jeszcze bliżej do kibiców i mieć z nimi jak najlepszy kontakt. Potencjał w kibicach w Ostrowie jest ogromny. Nawet w drugiej lidze przychodzili oni licznie na stadion. Mam nadzieję, że teraz będzie ich jeszcze więcej - kończy Michalska.

Komentarze (91)
avatar
Arek Przewozniak
9.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pani Joanno oby Pani uroda poszla cala para w gwizdek i utrzymala Pani kurs na podnoszenie pozycji mojej OSTROVII 
avatar
RECON_1
8.03.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Mysle ze ta pani ma bogate doswiadczenie w wyciaganiu wiec powinna sie spisac w tej roli:P 
avatar
yes
7.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Będzie duże zainteresowanie żużlem w sezonie. Kibice będą mieli mieli ciekawe mecze PLŻ. 
avatar
sympatyk żu-żla
7.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Moim zdaniem ta pani co do tych czas robiła nie pdoła obowiązkom Już to przerabiano w pewnym klubie narobiono stanowisk a później redukowano etaty na końcu zawodnik nie został wypłacony,dług Czytaj całość
avatar
gorzownns
7.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
widzalem ta dame w zielonej na cepeenie przy stadionie jak z chrzankiem jeszcze byla normalnie jak k....a wygladala 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.