Joanna Michalska: Wynieść marketing i wynik sportowy na najwyższy poziom

Joanna Michalska od kilku dni pracuje w ŻKS Ostrovia. Nowa dyrektor klubu wdraża się w ostrowskie środowisko, poznaje klub i otoczenie. Chce połączyć dobry marketing z wysokim wynikiem sportowym.

Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia zajmować się będzie szeroko pojętym marketingiem. - Głównie będę odpowiadać za sprawy marketingowe oraz kwestie związane z pozyskiwaniem sponsorów. W działaniach marketingowych zawsze można wdrożyć coś nowego. Mam wiele pomysłów. Chciałabym je jak najszybciej wprowadzić w życie. Mam nadzieję, że przyniosą one korzyści zarówno kibicom jak i klubowi. W tym momencie jestem jeszcze w trakcie poznawania klubu i wdrażaniu się w nową pracę. Z tego, co się zdążyłam zorientować wiele spraw marketingowych zostało już w Ostrowie rozpoczętych. Chcę oczywiście je kontynuować, ale postaram się nowe rzeczy też wprowadzić - wyjaśnia nowa dyrektor ŻKS Ostrovia.
[ad=rectangle]
Sprawy sportowe nie będą leżały w gestii nowej osoby w klubie. - Jest to działka trenera. W Ostrowie mamy rewelacyjnego szkoleniowca, jakim jest Marek Cieślak. Uważam, że osoby, które zajmują się w klubie marketingiem czy nawet zarząd, muszą zaufać trenerowi. Marek Cieślak jest znakomitym fachowcem i doskonale sobie poradzi. Mój kontakt w kwestiach sportowych będzie sprowadzał się tylko do zawodników zagranicznych. Będę pilotowała m.in. ich kwestie logistyczne - dodaje Michalska.

Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie rozmów ze sponsorami
Joanna Michalska w ŻKS Ostrovia będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie rozmów ze sponsorami

W Ostrowie Wielkopolskim w przeszłości różnie bywało z połączeniem marketingu i wyniku sportowego. W pierwszej dekadzie XXI wieku Klub Motorowy Ostrów miał wielu sprawdzonych sponsorów, szeroko rozwinięty marketing, a nie poszedł za tym wynik sportowy. Brakowało zawsze tej kropki nad "i" w postaci awansu do Ekstraligi, co ostatecznie skończyło się upadkiem. Teraz ŻKS Ostrovia stara się równomiernie kłaść nacisk zarówno na aspekt marketingowo-promocyjny i sportowy. Jeszcze niedawno ciężar prowadzenia klubu spoczywał głównie na zarządzie. Obecnie jednak bez rozwiniętej komórki marketingowej i public relations trudno funkcjonować na wysokim poziomie. - Postaramy się te dwie rzeczy połączyć, tak by zarówno marketing jak i wynik sportowy był na najwyższym poziomie. Na pewno będziemy chcieli wyjść jeszcze bliżej do kibiców i mieć z nimi jak najlepszy kontakt. Potencjał w kibicach w Ostrowie jest ogromny. Nawet w drugiej lidze przychodzili oni licznie na stadion. Mam nadzieję, że teraz będzie ich jeszcze więcej - kończy Michalska.

Źródło artykułu: