Ranking Ekspertów: Sławomir Kryjom powiększył przewagę

WP SportoweFakty / Wojciech Tarchalski
WP SportoweFakty / Wojciech Tarchalski

W weekend rozegrano 13. kolejkę spotkań w polskich ligach żużlowych. Wyniki tej serii meczów najlepiej typował Sławomir Kryjom, który utrzymał pozycję lidera Rankingu Ekspertów

W 13. kolejce tylko Sławomir Kryjom zdołał wytypować dokładny wynik meczu, dzięki czemu wygrał tę rundę typowania. Kryjom na swoim koncie zgromadził 20 punktów. Po 18 "oczek" do swojego dorobku dorzucili Marian Maślanka, Rafał Dobrucki i Krzysztof Cegielski.
[ad=rectangle]
Z kolei Władysław Komarnicki 13. kolejkę zakończył z 14 punktami na koncie. Słabiej ta runda poszła Marcie Półtorak i redakcji SportoweFakty.pl, które wywalczyły po 11 "oczek".

Ranking Ekspertów (13. kolejka):

MEkspertPunktyPrawidłowy wynik
1. Sławomir Kryjom 20 1
2. Marian Maślanka 18 0
2. Rafał Dobrucki 18 0
2. Krzysztof Cegielski 18 0
5. Władysław Komarnicki 14 0
6. Marta Półtorak 11 0
6. SportoweFakty.pl 11 0

W klasyfikacji generalnej naszego rankingu doszło do jednej zmiany. Na drugą pozycję awansował Marian Maślanka, który na swoim koncie zgromadził 225 punktów. Były prezes Włókniarza traci 8 "oczek" do Sławomira Kryjoma i ma 2 punkty przewagi nad redakcją SportoweFakty.pl.

Klasyfikacja generalna Rankingu Ekspertów:

MEkspertPunktyPrawidłowy wynik
1. Sławomir Kryjom 233 5
2. Marian Maślanka 225 11
3. SportoweFakty.pl 223 11
4. Rafał Dobrucki 219 9
5. Krzysztof Cegielski 213 4
6. Marta Półtorak 195 5
7. Władysław Komarnicki 173 4

Zasady przyznawania punktów w Rankingu Ekspertów SportoweFakty.pl:
Prawidłowe wskazanie zwycięzcy meczu - 1 punkt
Wytypowanie dokładnego wyniku meczu - 5 punktów
Wskazanie prawidłowego zwycięzcy meczu i różnica wyniku do 4 "oczek" - 3 punkty
Wskazanie prawidłowego zwycięzcy meczu i różnica wyniku do 6 "oczek" - 2 punkty
Prawidłowe wytypowanie zwycięzców we wszystkich meczach kolejki - 3 punkty
Wytypowanie rezultatu remisowego - dodatkowe 10 punktów

Komentarze (12)
avatar
TylkoWłókniarz
18.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Władkowi dobrze idzie. 
avatar
Rysio-z-Klanu
17.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jaki Kryjom,jakie SF przecież wy koło Experta z Penhalowego typera nawet nie staliście laicy:-) On to powiększył przewagę,a nie Kryjom:-) 
avatar
ksolar
17.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Możecie się śmiać z Kryjoma,że grubas itd,ale widać,że gość ma nosa co do wyników.Wg mnie trochę niesłusznie po nim jeżdżono po finale DMP.On tam nie miał nic do gadania. 
avatar
yes
17.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ma szansę na wygranie części zasadniczej. Na drugim biegunie Komarnicki.
Czy przewiduje się baraże? ;) 
avatar
marow77
17.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Marta Poltorak EXPERTKA !!! ZAAAAAART !!! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.