Żużel znów w Warszawie. Organizatorzy wiedzą, jak uniknąć klapy

Warszawa w maju 2016 roku znów stanie się centrum światowego żużla. Tym razem organizacja Grand Prix zostanie dopięta na ostatni guzik. - Gwarantuję, że przygotujemy tor, o jakim kibice marzą - mówi prezes PZM, Andrzej Witkowski.

W tym artykule dowiesz się o:

LOTTO Warsaw FIM Speedway Grand Prix odbędzie się 14 maja. Organizatorzy obiecują dołożyć wszelkich starań, aby uniknąć wpadki, która wydarzyła się przed rokiem. Przypomnijmy, że wówczas z powodu złego stanu toru zawody zostały zakończone po trzech seriach startów.

- Dokładnie przeanalizowaliśmy sytuację. Rok temu zgubiła nas rutyna. Teraz wyciągnęliśmy wnioski - podkreśla Witkowski.

- To, co wydarzyło się w kwietniu, złamało moje serce - mówi Ole Olsen, któremu zarówno przed rokiem, jak i teraz powierzono misję przygotowania toru na PGE Narodowym. - Było mi bardzo przykro, że w ten sposób pożegnaliśmy Tomasza Golloba. Musimy jednak patrzeć w przyszłość. Tory tymczasowe budujemy zawsze w ten sam sposób. Zrobiliśmy ich już pięćdziesiąt. Jestem pewien, że tym razem się uda. To będzie wielki sukces - dodaje.

Jak w tym roku będą przygotowane zawody? Przede wszystkim Grand Prix zostanie rozegranie później, w maju. Czas na przygotowanie toru wyniesie dziewięć dni. Materiału nie będzie trzeba transportować, już teraz jest on składowany w Warszawie. Jego budowę będzie kontrolować specjalna komisja złożona z trenerów oraz mistrzów toru.

We wtorek, kilka dni przez zawodami, odbędzie się test nawierzchni. Organizatorzy podczas Grand Prix przewidzieli także obecność drugiej, rezerwowej maszyny startowej.

- Jestem pewien, że to wydarzenie zakończy się pełnym sukcesem. Proszę kibiców, żeby to, co było przed rokiem, puścili w niepamięć - mówi prezes zarządu PL.2012+, Tomasz Półgrabski. - Wszyscy zrobią, co w ich mocy, by to wydarzenie skończyło się tak wielkim sukcesem, na jaki zasługuje - dodaje dyrektor zarządzający BSI Speedway, Torben Olsen.

Kamil Kołsut

Komentarze (21)
avatar
Adrian Romański
10.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
avatar
RECON_1
9.10.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Olsenowi serce peklo?Jej dobrze ze mial drugie na wymiane a szkoda ze maszyny startowej drugiej nie mial...wiele osob mowi o bojkocie i o tym ze drugi raz nie pojada, ale mnie sie wydaje ze ty Czytaj całość
avatar
Piotr Gabara
9.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
"Rekompensata" - pycha działaczy nieskończona. Bilety z tego co przeczytałem muszę kupić w I Etapie, czyli kaska leży ponad pół roku na koncie a procenty rosną - duże tysiące zł (to się nazyw Czytaj całość
avatar
sellex RSKŹ
8.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Najlepiej będzie jak tej klapy wogóle nie będą podnosić.... 
avatar
sympatyk żu-żla
8.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jeżeli Olsen buduje tor to raczej się nie wybieram ,Wieki sukces P, Olsen już był w 2015 r do dziś nie mam zwrotu kasy wraz z przejazdem ,