Nice pozostanie sponsorem ligi? "Nie chcemy kadłubowych rozgrywek"

Adam Krużyński przyznaje, że nie jest przesądzone to czy firma Nice pozostanie sponsorem tytularnym Polskiej Ligi Żużlowej. Sytuacja, gdy w rozgrywkach startowałoby tylko siedem klubów nie byłaby korzystna dla żadnej ze stron.

W tym artykule dowiesz się o:

Współpraca firmy Nice z GKSŻ kontynuowana jest od dwóch
sezonów. To w dużej mierze dzięki wsparciu ze strony sponsora tytularnego
rozgrywki na zapleczu PGE Ekstraligi trafiły na antenę Telewizji Polskiej.
Dopiero w listopadzie wyjaśni się jednak to, czy współpraca trzech stron będzie
trwać dalej.

- Jeśli chodzi o współpracę w roli sponsora tytularnego, nie chodzi tu o kwestię opłacalności. Z naszego punktu widzenia wymiernym wskaźnikiem jest poprawa rozpoznawalności i wizerunku marki. Dwa dotychczasowe lata współpracy były całkiem udane. Chcąc są kontynuować, musimy jednak w kontekście kolejnego sezonu parę rzeczy wyjaśnić - zaznaczył Adam Krużyński w rozmowie z naszym portalem.

Firma Nice nie chciałaby powtórki z minionego sezonu, gdy rozgrywki PLŻ liczyły tylko siedem drużyn. Obecnie spore problemy finansowe mają kluby z Gniezna i Ostrowa. Nie wiadomo też jaką decyzję w sprawie przyszłego sezonu podejmie Lokomotiv Daugavpils. - Dla sponsora tytularnego i telewizji to, jak będą wyglądać rozgrywki i ile będą liczyć drużyn ma duże znaczenie. Chcemy, by produkt, jakim jest Nice Polska Liga Żużlowa się rozwijał i był jak najbardziej atrakcyjny. Oglądanie kadłubowych rozgrywek z mniejszą liczbą drużyn mija się z celem. Chcielibyśmy ośmiozespołowej ligi, w której prócz polskich drużyn startowałby Lokomotiv Daugavpils - podkreślił.

Sponsor tytularny rozgrywek chciałby oprócz tego, by w danej kolejce ligowej co najmniej jedno spotkanie gościło na antenie Telewizji Polskiej. W poprzednim sezonie zdarzyły się od tej reguły wyjątki, a kibice nie mogli obejrzeć chociażby finału rozgrywek na Łotwie. - Chcąc pokazywać rozgrywki w telewizji i odpowiednio je promować, musimy mieć do czynienia z powtarzalnością. Weekendów żużlowych i tak nie mamy za wiele, dlatego co najmniej jedna transmisja z danej kolejki jest koniecznością - zaznaczył Krużyński.

Decyzje w sprawie dalszej współpracy Nice, TVP i GKSŻ mogą zapaść w listopadzie. Możliwe jednak, że strony te poczekają z umową do czasu rozstrzygnięć procesu licencyjnego.

Komentarze (25)
avatar
lunch
30.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ale o co chodzi? Te rozgrywki już się stały kadłubowe, odkąd drużyna, która wygrała, nie awansowała, bo tak zdecydowały buce przy zielonym stoliku (a ściśle od czasu, gdy do awansu potrzebna je Czytaj całość
avatar
yes
29.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Nie chcemy kadłubowych rozgrywek" - kto chce??? Organizator rozgrywek oraz kluby nie mogą przewidzieć każdej sytuacji "czekającej" przez cały sezon.
Facet mówi, że chciałby ligi z Daugavpils -
Czytaj całość
avatar
GRYFM
29.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pytanie jest proste czy kluby są zadowolone ze współpracy z Nice. Transmisje w tv to reklama dla sponsorów w klubach ale przede wszystkim dla Nice i popularyzacja żużla. 3 ligi nie maja prawa b Czytaj całość
avatar
tomas68
29.10.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Nie wiem co ten gość widzi dobrego obecnie w tym dennym pseudo sporcie aby pakować się w tak nieprzewidywalny szajs. Nieprzewidywalność pod względem notorycznie zmieniających się zasad i prawid Czytaj całość
avatar
malin1976
29.10.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Można już w sumie dziś pomyśleć na dwoma ligami bo w 2016 roku Rawicza , Lublina , Gniezna , Ostrowa już raczej nie zobaczymy , Dauga wywalamy z ligi - zostaje 16 zespołów już po doliczeniu Czę Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.