Poważny test dla kibiców żużla w Łodzi. Orzeł musi sprzedawać więcej biletów

Orzeł Łódź czeka na początek budowy nowego stadionu żużlowego i wtedy rozpocznie starania o PGE Ekstraligę. W ocenie aktualnego prezesa klubu ważny test czeka kibiców. I to już w 2016 roku.

W nadchodzącym sezonie celem Orła Łódź jest zajęcie bezpiecznej lokaty w Nice Polskiej Lidze Żużlowej. Drużyna pojedzie bez presji i to ma jej pomóc w sprawieniu niespodzianki. Działacze na czele z prezesem Witoldem Skrzydlewskim będą uważnie śledzić nie tylko wyniki zespołu, ale także postępy w kwestii stadionu. Kiedy ruszą na nim prace, zarząd będzie z całą pewnością myśleć o przygotowaniach do awansu do PGE Ekstraligi. Klub musi przygotowywać się do tego przede wszystkim pod względem sportowym. - Nie można stawiać sprawy tak, że wtedy zacznę rozglądać się za lepszymi zawodnikami. Jako prezes klubu jestem przekonany, że już takich mam. Nie mogę mówić, że inni są lepsi, bo ubliżyłbym swoim chłopakom - mówi w rozmowie z portalem WP SportoweFakty prezes Orła Łódź.

Skrzydlewski zapowiada, że już wkrótce przestanie pełnić funkcję prezesa. Trudno jednak uwierzyć, że los klubu zacznie być mu nagle obojętny. Jak jednak podkreśla, od wyniku sportowego liczą się dla niego bardziej kwestie organizacyjne, infrastrukturalne i biznesowe. A te ostatnie wiążą się z frekwencją na łódzkim stadionie. - Ten sezon pokaże, czy ludzie będą chcieli przychodzić na stadion i płacić normalnie za bilety. Dowiemy się, czy możemy liczyć na zainteresowanie nie tylko wtedy, kiedy robimy coś za darmo - wyjaśnia prezes.

W ocenie prezesa Orła wiele rzeczy dotyczących zasad sprzedaży biletów na mecze żużlowe w Łodzi powinno się jak najszybciej zmienić. - Takie zmiany powinny być, ale to już zadanie dla nowego prezesa. Uważam jednak, że on powinien najpierw sprawdzić, ilu ma prawdziwych kibiców. Organizowaliśmy imprezę z darmowym wstępem i stadion pękał w szwach. Podczas zawodów ligowych wpływy były jednak z niecałego tysiąca biletów. To powinno się zmienić. Taki klub jak Orzeł powinien sprzedawać moim zdaniem minimum trzy tysiące biletów. Do tej pory ludzi było na obiekcie więcej, bo za wejściówki płaciła tylko płeć brzydka. Kobiety, dzieci i faceci po powyżej 70 roku życia wchodzili za darmo. Moim zdaniem to musi się nieco zmienić. Konkrety zostawiam jednak nowemu szefowi klubu - podsumowuje Skrzydlewski.

Zobacz: Lech Kędziora: Modlę się, żeby drugoligowe kluby wytrzymały

Komentarze (40)
avatar
Maciusia Bajka
10.02.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Ta frekwencja z ostatnich sezonów jest trudna do oszacowania bo wiadomo wiekszosc wchodziła za darmoche. Uczciwie bedzie jak nowy stadion powstanie to jak najbardziej od kazdego kasować 25zł za Czytaj całość
avatar
Lubawa Litex
10.02.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak Feniks z popiołu
10.02.2016
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
W Łodzie nie ma zapotrzebowania na szlakę. 
VWT4
10.02.2016
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Skrzydło,a może by tak zrobić coś dobrego dla swoich sąsiadów z Dziewiarskiej w Łodzi,a nie tylko skupować teren i jeździć po dziurawej ulicy.Jesteś jak moja sąsiadka,wszystko dla niej,a ona ni Czytaj całość
avatar
mecenas z Rzeszowa
10.02.2016
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
eszte meszte ege szege 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.