Wartość medialna Nice Polskiej Ligi Żużlowej za sezon 2016 została oszacowana na 43 miliony złotych. To lepszy wynik od ubiegłorocznego. Bardzo przyzwoicie prezentują się również dane dotyczące oglądalności meczów transmitowanych w telewizji.
Każde spotkanie w TVP 3 oglądało średnio 197 tysięcy osób. To jednak nie wszystko. Do tego należy dodać średnią liczbę widzów w TVP Sport, gdzie mecze śledziło średnio ponad 50 tysięcy kibiców czarnego sportu. Jak informuje GKSŻ, w tym przypadku udało się nieznacznie poprawić ubiegłoroczne wskaźniki.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni. Nasz produkt zyskuje zarówno w kwestii kibiców jak i zwrotu medialnego. To bardzo dobra wiadomość. Słowa uznania należą się przede wszystkim klubom startującym w Nice Polskiej Lidze Żużlowej. To one są przecież organizatorem widowisk, dzięki którym możemy poprawiać wskaźniki - podkreśla w rozmowie z portalem WP SportoweFakty Zbigniew Fiałkowski z GKSŻ.
ZOBACZ WIDEO Bartosz Zmarzlik: Mógłbym znaleźć u siebie sporo błędów