Będzie skok jakościowy w I lidze? Sponsor chce transmisji z Łotwy i sygnału HD

WP SportoweFakty / Romuald Rubenis
WP SportoweFakty / Romuald Rubenis

Adam Krużyński jest otwarty, by firma Nice była nadal sponsorem tytularnym I ligi. Liczy jednak na zmiany jakościowe, jeśli chodzi o transmisje w telewizji. Za wzór uchodzi w tym przypadku pokazywana przez nc+ PGE Ekstraliga.

W tym artykule dowiesz się o:

Niewiadomą pozostaje cały czas to, kto będzie transmitować rozgrywki I ligi. Rozstrzygnie się to w najbliższych tygodniach na zasadzie przetargu. Możliwe, że prawa do pokazywania rozgrywek straci Telewizja Polska, a nabędzie je Polsat lub Eleven.

- Firma Nice jest gotowa zaangażować się w ten projekt i pozostać sponsorem tytularnym także w przypadku wyłonienia innego nadawcy - jasno deklaruje Adam Krużyński. - Sama platforma, która wygra przetarg na pewno nie będzie tu przeszkodą. Ważne są jednak szczegóły umowy, która zostanie podpisana. Chodzi tu o wiele aspektów. Mam na myśli choćby plan transmisji, wizję promocji rozgrywek czy szanse na to, by były pokazywane na otwartym kanale. Ważne jest przede wszystkim to, byśmy starali się podnieść jakość transmisji. Po ostatnim sezonie, w którym Nice PLŻ gościła na antenie Telewizji Polskiej, mogliśmy mieć trochę uwag - dodaje.

Sponsor rozgrywek nie był zadowolony choćby z faktu, że TVP nie pokazała finału ligi, który odbywał się w Daugavpils. Do takiej sytuacji doszło dwukrotnie - zarówno w 2015, jak i 2016 roku. - Kluczowym elementem, którego nie udało się wynegocjować w umowie z TVP, była emisja wszystkich meczów finałowych. Spotkania te w dwóch ostatnich sezonach odbywały się na Łotwie. TVP odstąpiła od tych transmisji, a to zarówno z punktu widzenia sponsora, kibica i wizerunku rozgrywek było dużym błędem. Oczekuję, że telewizja, która nabędzie prawa na sezon 2017 jasno zadeklaruje, że w razie potrzeby pojedzie na Łotwę. Sytuacja z minionych finałów nie może się powtórzyć - podkreśla Krużyński.

Sponsor tytularny chciałby poza tym, by transmisje rozgrywek I ligi zbliżyły się pod względem jakościowym do PGE Ekstraligi. - Mówiąc szczerze, od strony biznesowej moje wymagania nie są szczególnie wygórowane. Oprócz tego, że jestem sponsorem, pozostaję także kibicem tego sportu. Marzy mi się więc, byśmy mieli w I lidze transmisje, które są zawsze w technologii HD, posiadają profesjonalne studio czy magazyn podsumowujący daną kolejkę. Nie uważam, by były to rzeczy nieosiągalne, bo praktycznie każde rozgrywki sportowe w Polsce, posiadające profesjonalnego nadawcę, mają to zapewnione. Możliwe, że w pewnym momencie moglibyśmy dojść do poziomu, gdy w danej kolejce pokazywano by w telewizji więcej niż jedno spotkanie na żywo - stwierdza Krużyński.

Firma Nice jest zadowolona z faktu, że rozgrywki I ligi gościły w ostatnich latach na otwartej antenie (TVP Sport i TVP Regionalna). Nie oznacza to jednak, że wycofa się ze sponsorowania, jeśli zmagania te będą pokazywane przez Eleven Sports czy Polsat Sport - stacje o mniejszym zasięgu. - Kanał otwarty jest dodatkową wartością takiej umowy, ale nie uważam, by był on elementem decydującym. W przypadku, gdy rozgrywki trafiłyby na prywatną platformę i kanał, który nie jest ogólnodostępny, trudno byłoby o oglądalność, jaką I liga miała na antenie TVP. Jeśli pojawiłyby się jednak dodatkowe elementy, które rekompensowałyby zasięg transmisji, jak podniesienie ich jakości czy liczbę pokazywanych meczów, byłaby to propozycja warta uwagi - kwituje szef firmy Nice.

Kup bilet na PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. KLIKNIJ i przejdź na stronę sprzedażową! -->>

ZOBACZ WIDEO Pojedziemy na biało-czerwono tylko w polskich rundach

Komentarze (37)
avatar
Forest
17.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
apollo3300
17.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Oddać prawa transmisji Nice ligi Canal , jedna dyscyplina, jedna TV !!!
Wszystkim wyszłoby to na dobre ! 
avatar
krakowska49
16.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie tylko nie kodziarze czyli Polsat oni tylko kodują. 
avatar
RECON_1
16.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Najlepszym rozwiazaniem byloby polaczyc jakosc enki z dostepnoscia tvp ale to niezbyt realne, jesli mowimy o promocji speedwaya to tylko kanala ogolnodostepny, im bardziej zakodowany tym mniej Czytaj całość
avatar
zulew
16.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Do tzw. publicznej wiadomo co zniechęca, natomiast ostatecznie może być Polsat. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.