W piątek w Galerii Ostrovia gościli już pierwsi żużlowcy TŻ Ostrovia. Kenneth Hansen, Jonas Jeppesen i Adam Ellis mieli okazję spotkać kibiców, którzy kupowali karnety na sezon 2017. - Pierwsze wrażenia z pobytu w Ostrowie są bardzo dobre. Wygląda na to, że trafiłem do profesjonalnego klubu - powiedział Duńczyk, Kenneth Hansen.
- Marketing jest podstawą naszej działalności. Chcemy być z kibicami i profesjonalne się im przedstawić. Dla nas działalności marketing jest bardzo ważny. Jestem bardzo mile zaskoczony ilością karnetów, które udało nam się sprzedać w pierwszym dniu. Dużym powodzeniem cieszą się także nowe klubowe gadżety. W planach mamy także utworzenie sklepu internetowego z naszymi gadżetami - powiedział Radosław Strzelczyk, prezes TŻ Ostrovia.
Kalendarz żużlowy to najlepszy prezent dla kibica! Ostatnie dwa dni zamówień na święta!
W sobotę przed południem odbyła się sesja zdjęciowa żużlowców TŻ Ostrovia. Zawodnicy pozowali w kilku strojach. Koszulkach, bluzach i eleganckich koszulach. - Sesja wykonywana jest na potrzeby działalności marketingowej klubu. Chodzi nam o to, by jak najlepiej zaprezentować drużynę, najpierw na naszej stronie internetowej i portalach społecznościowych, a w trakcie sezonu także na billboardach - powiedziała Jagoda Mróz, dyrektor PR i marketingu TŻ Ostrovia.
W piątek w Galerii Ostrovia ruszyła sprzedaż gadżetów klubowych i karnetów na sezon 2017. - Odzew był niesamowity. Kibice pokazali, że czekają z niecierpliwością i to naprawdę podbudowuje. Widać, że warto to wszystko robić. Z marketingiem ruszamy praktycznie od zera, ale wbrew pozorom jest to dla nas na plus. Wizerunek klubu budujemy od dobrego fundamentu - dodała Jagoda Mróz.
W sobotę wieczorem żużlowców Ostrovii zaprezentowali się w klubie "Stara Przepompownia". - Żużlowcy spotkali się z naszymi sponsorami. Natomiast w niedzielę zapraszamy do Galerii Ostrovia. Od godziny 13:00 będzie prezentacja drużyny. Będzie to także czas, by porozmawiać z zawodnikami, zrobić sobie z nimi zdjęcia czy zdobyć autografy - zakończyła dyrektor PR i marketingu TŻ Ostrovia.
ZOBACZ WIDEO Pierwsze treningi i sparingi pokażą czy tor będzie ich atutem
zamów matce w seks shopie wibrator, żeby więcej takich tępaków jak ty nie było