Młodość wspierana doświadczeniem. Kolejna drużyna podała skład na Speedway Best Pairs

Materiały prasowe / Na zdjęciu: Kai Huckenbeck
Materiały prasowe / Na zdjęciu: Kai Huckenbeck

City Team kontynuuje ideę promowania młodych i utalentowanych zawodników z Niemiec. Kai Huckenbeck i Erik Riss będą siłą napędową zespołu w cyklu Speedway Best Pairs 2017. Wsparciem dla wymienionej dwójki będą Tobias Busch oraz Tobias Kroner.

- Jesteśmy świadomi tego, że nie należymy do faworytów, jednak nasi zawodnicy pokazali, że potrafią zbliżyć się do najlepszych i sprawić niejedną niespodziankę - powiedziała Sabrina Harms, nowa menedżer zespołu. W poprzedniej edycji Speedway Best Pairs niemiecka drużyna zajęła siódme miejsce w klasyfikacji generalnej. Pomimo słabszego wyniku, City Team pozostawił po sobie dobre wrażenie, a w szczególności Kai Huckenbeck, który zdobył dwadzieścia jeden, spośród trzydziestu punktów wywalczonych przez całą drużynę. Warto przypomnieć, że podczas drugiej rundy Speedway Best Pairs 2016 w Landshut, młody Niemiec przywiózł za plecami aktualnego mistrza świata - Grega Hancocka.

W Speedway Best Pairs 2017 wsparciem dla Kaia Huckenbecka ma być dwukrotny mistrz świata na długim torze - Erik Riss. Młodszy z dwójki braci występujących w nadchodzącym cyklu (Mark Riss będzie jeździł w barwach Trans MF Pro Race Team), to najmłodszy mistrz świata w longtracku w historii tej dyscypliny. Pierwszy tytuł zdobył mając zaledwie dziewiętnaście lat. Oprócz Rissa, w zespole pojawia się Sabrina Harms - nowy opiekun City Team, od piętnastu lat związana z niemiecką drużyną MSC Brokstedt.

- To będzie mój pierwszy sezon w roli opiekuna zespołu City Team. Kai Huckenbeck i Tobias Kroner wpadli na pomysł, aby nawiązać współpracę w sprawie Speedway Best Pairs i udało się to zrealizować. Bardzo się cieszę, że będę częścią tego wielkiego przedsięwzięcia - dodała Harms.

Nowa menedżer zespołu podkreśla znaczenie cyklu Speedway Best Pairs w środowisku żużlowym. - Uważam, że cykl Speedway Best Pairs jest świetny i przeszedł w ubiegłych latach pozytywny rozwój. Potwierdza to popularność wśród kibiców. Nie pokuszę się o prognozowanie wyników, ponieważ te zawody są dla mnie zupełnie nowe, pewne jest jednak to, że cieszę się na współpracę z drużyną City Team i na wyjątkową atmosferę cyklu Speedway Best Pairs - stwierdziła Sabrina Harms.

ZOBACZ WIDEO Pierwsze treningi i sparingi pokażą czy tor będzie ich atutem

Siedem teamów sponsorskich i największe gwiazdy żużla wraz z medalistami indywidualnych mistrzostw świata zawitają już 25 marca na toruńską Motoarenę, aby zainaugurować cykl Speedway Best Pairs. Bilety na to wydarzenie dostępne są portalu www.eventim.pl oraz w sklepach Empik, Media Markt i Saturn, na terenie całego kraju.

Dodatkowo, organizatorzy przygotowali dla kibiców specjalny pakiet promocyjny "bilet + bilet", który obejmuje pierwszą rundę cyklu Speedway Best Pairs (25 marca) oraz Speedway Euro Championship (30 czerwca). Obie wspomniane imprezy odbędą się na toruńskiej Motoarenie.

Przypomnijmy, że pierwsza runda tegorocznej edycji cyklu Speedway Best Pairs rozpocznie się już 25 marca na toruńskiej Motoarenie, o godzinie 17:30.

Pakiet bilet + bilet obejmujący toruńską rundę SBP (25.03) oraz SEC (30.06):

Strefa niebieska:
Bilet normalny: 65 zł
Bilet ulgowy: 25 zł

Strefa zielona:
Bilet normalny: 45 zł
Bilet ulgowy: 15 zł

Ceny biletów na I rundę cyklu SBP (Motoarena, Toruń) przedstawiają się następująco:

Strefa niebieska:
Bilet normalny: 35 zł
Bilet ulgowy: 10 zł

Strefa zielona:
Bilet normalny: 20 zł
Bilet ulgowy: 10 zł

Trybuna główna: 100 zł
Bilet VIP: 650 zł
Pakiet Meet & Greet: 1200 zł
Pakiet Meet&Greet (z miejscem noclegowym): 1500 zł
Program: 10 zł

Dzieci do 12 roku życia (rocznik 2005 i młodsi): 1zł (bilet do kupienia w pakiecie z biletem normalnym). Dzieci do 7. roku życia wstęp darmowy (bez miejsca siedzącego)

Bilet ulgowy przysługuje kobietom, dzieciom (od 13 do 18 roku życia – 1999 rok i młodsi), uczniom (z ważną legitymacją szkolną), studentom (do 26 roku życia- 1991 i młodsi), emerytom i rencistom.

Komentarze (2)
Gerhard Malberg
13.02.2017
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
To nawet ciekawe ze takie nacje o duzej kulturze technicznej jak holendrzy, niemcy czy wlosi nie posiadaja mocnej ekipy w zuzlu.W innych sportach motorowych ba nawet wyscigach motocyklowych maj Czytaj całość
avatar
yes
13.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Niemcy będą mieli okazję pojeździć z silniejszymi zawodnikami w nieoficjalnych zawodach...