Będzie bój o sponsora Ekstraligi? Nice może pokonać PGE

WP SportoweFakty / Mateusz Wójcik
WP SportoweFakty / Mateusz Wójcik

Od 2015 roku sponsorem tytularnym Speedway Ekstraligi jest PGE Polska Grupa Energetyczna. Ambicje, by w przyszłości pełnić podobną rolę, ma także rozpychająca się po rynku firma Nice.

Trudno byłoby znaleźć w Polsce kibica żużlowego, który nie słyszałby o Nice. Firma, będąca producentem automatyki do bram garażowych, sponsoruje tę dyscyplinę od ponad dekady. W tym roku weszła też na rynek futbolowy. Nice jest obecnie sponsorem tytularnym Nice i Ligi Żużlowej i I ligi piłkarskiej.

Czy możliwe jest to, by firma ta zawalczyła także o Speedway Ekstraligę? Przedstawiciel Nice, Adam Krużyński mówi, że nie można tego wykluczyć. - Od lat działamy przy żużlu, będąc aktywni w tej dyscyplinie na wielu polach. Firma Nice jest sponsorem tytularnym I ligi, ale nasze reklamy pojawiają się w telewizji także przed meczami Ekstraligi. Uważamy, że możemy dotrzeć w ten sposób do większego grona kibiców i naszego potencjalnego klienta. A czy zainteresujemy się Ekstraligą w jeszcze większym zakresie niż teraz? Niczego nie mogę wykluczyć - mówi Krużyński.

Trzyletnia umowa PGE z Ekstraligą wygasa w tym roku. W teorii, firma Nice mogłaby więc przystąpić do przetargu dotyczącego sezonów 2018-2020. Pozostaje pytanie, co I ligą piłkarską i I ligą żużlową. - Czas pokaże, jak wszystko się ułoży. Na razie czekamy na zakończenie rozgrywek piłkarskich, które są już na finiszu. Wtedy będzie czas na podsumowania i analizę, czy współpraca ta spełnia nasze oczekiwania. Umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej mamy w każdym razie ważną do czerwca 2018 roku - zaznacza Krużyński.

W przypadku Speedway Ekstraligi mowa rzecz jasna o dużych pieniądzach. Gdy PGE podpisywała umowę sponsorską w 2015 roku, mówiło się o tym, że każdy sezon będzie kosztować ją 2,5 miliona złotych. Teraz, po trzech kolejnych latach, cena ta mogła wzrosnąć jeszcze bardziej.

Czy byłaby to przeszkoda dla firmy Nice? W kuluarach mówi się, że umowa sponsorska z PZPN na I ligę piłkarską kosztowała trzy miliony złotych. Można więc zakładać, że oczekiwania Ekstraligi nikogo w Nice by nie przestraszyły. - Tak jak powiedziałem, poczekamy, co pokaże najbliższa przyszłość. Mamy w każdym razie naprawdę poprawne relacje z władzami Ekstraligi, dlatego wydaje mi się, że nic nie stałoby na przeszkodzie, byśmy mieli współpracować w szerszym zakresie nic obecnie - kwituje Krużyński.

ZOBACZ WIDEO Kawulski o budżecie gali KSW 39 i przyszłości Chalidowa

Komentarze (7)
avatar
sympatyk żu-żla
26.05.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Każdy sponsor w każdym sporcie jaki mamy w naszym Kraju jest zawsze mile widziany .Nawet niech jedną ligę sponsoruje 10 tez będzie super 
avatar
adamo rybnik
26.05.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Miliony, milionami... a póki co firma chyba kilku stów za domenę nie zapłaciła :) bo strona nie istnieje.
Poza tym Nice w porównaniu do PGE to karzełek ! no i kwoty jakoś nie robią wrażenia.
PG
Czytaj całość
avatar
wokie
26.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"W tym roku weszła też na rynek futbolowy. " -. Nice z piłką już jest kilka lat związane. Wystarczy zobaczyć stroje sędziowskie :-) 
avatar
Ronaldo Mariusz
26.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Z firma Nice to zeby jakość ogladania zuzla nie spadła. 
avatar
Blaszka Torun
26.05.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Czy na tych bramach garazowych idzie zarobic tak duza kase, zeby sie tak mocno rozpychac ze sponsoringiem? :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.