WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo

Jan Andersson stracił przyszłego mistrza świata? Może mieć mistrza Polski

Patryk Dudek podjął niedawno decyzję, że będzie tasował silnikami tunerów w zależności od nawierzchni. Tym samym tuner Jan Andersson, jeśli Dudek zostanie mistrzem, nie będzie jedynym ojcem sukcesu. Szwed może jednak zdobyć złoto z Unią.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Para Grzegorz Zengota - Piotr Pawlicki na prowadzeniu.

Patryk Dudek długo był jedynką Jana Anderssona, ale od początku sezonu miał jakieś drobne problemy ze sprzętem, więc w końcu podjął decyzję, że będzie też korzystał z silników Flemminga Graversena. W zanadrzu ma też Petera Johnsa. Teraz rotuje jednostkami napędowymi w zależności od tego, która na jaką nawierzchnię pasuje.

Andersson nie płacze jednak z tego powodu, że stracił wyłączność u Dudka. Rozumie zawodnika, który ma niepowtarzalną szansę na to, by zostać mistrzem świata. Zresztą Patryk z nim definitywnie nie zerwał. W każdej chwili może sięgnąć po jego silniki.

Cokolwiek się stanie, Andersson nie zaprząta sobie tym głowy. Znowu świetną reklamę robi mu Jarosław Hampel, który dzięki silnikom Szweda jest jednym z liderów Ekantor.pl Falubazu Zielona Góra. Ze sprzętu Jana korzysta też Emil Sajfutdinow. Najciekawsze jest jednak to, że w fazie play-off silniki Anderssona ma niemal cała Fogo Unia Leszno. Przed drugim półfinałem z Falubazem (45:45), Grzegorz Zengota i Piotr Pawlicki odebrali silniki świeżo po serwisie. Pawlicki korzysta też ze sprzętu Graversena, ale w Zielonej Górze jechał bez charakterystycznej grawerki Flemminga na silniku.

Nie od dziś wiadomo, że silniki Anderssona są dobre na przyczepne tory. Nic dziwnego, że zawodnicy Unii tak chętnie z nich korzystają. W Lesznie jest przyczepna nawierzchnia. Na innych torach, przy mocno jesiennej pogodzie, też jest łatwiej o wymarzone warunki dla silników szwedzkiego mechanika.

ZOBACZ WIDEO Budowa motocykla żużlowego

Czy ewentualne złoto Unii będzie również sukcesem Anderssona?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (8):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • StMtor 0
    Nie bądź taki pewny.
    Wściekły Byk Żadne ewentualne, po prostu złoto UL.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • yes 0
    Zawodnik decyduje co będzie jadł, pił i na czym jeżdzi.
    Tak powinno być...
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Sadysta 0
    No jakby nie patrzeć to w meczach z Unią na przyczepnej nawierzchni w Falubazie wynik robili tylko Hampel i Dudek, którzy jedyni jechali na silnikach Andersona. Kiedy w Gorzowie było twardo, to jechał Doyle na Gravesenie i Dudek w drugiej części zawodów, kiedy zmienił silnik.To pokazuje, że w obecnej stawce nie wolno uzależniać się od jednego mechanika, bo bywa to zgubne w skutkach.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (8)
Pokaż więcej komentarzy (8)
Pokaż więcej komentarzy (8)