WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Jan Andersson stracił przyszłego mistrza świata? Może mieć mistrza Polski

Patryk Dudek podjął niedawno decyzję, że będzie tasował silnikami tunerów w zależności od nawierzchni. Tym samym tuner Jan Andersson, jeśli Dudek zostanie mistrzem, nie będzie jedynym ojcem sukcesu. Szwed może jednak zdobyć złoto z Unią.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Para Grzegorz Zengota - Piotr Pawlicki na prowadzeniu

Patryk Dudek długo był jedynką Jana Anderssona, ale od początku sezonu miał jakieś drobne problemy ze sprzętem, więc w końcu podjął decyzję, że będzie też korzystał z silników Flemminga Graversena. W zanadrzu ma też Petera Johnsa. Teraz rotuje jednostkami napędowymi w zależności od tego, która na jaką nawierzchnię pasuje.

Andersson nie płacze jednak z tego powodu, że stracił wyłączność u Dudka. Rozumie zawodnika, który ma niepowtarzalną szansę na to, by zostać mistrzem świata. Zresztą Patryk z nim definitywnie nie zerwał. W każdej chwili może sięgnąć po jego silniki.

Cokolwiek się stanie, Andersson nie zaprząta sobie tym głowy. Znowu świetną reklamę robi mu Jarosław Hampel, który dzięki silnikom Szweda jest jednym z liderów Ekantor.pl Falubazu Zielona Góra. Ze sprzętu Jana korzysta też Emil Sajfutdinow. Najciekawsze jest jednak to, że w fazie play-off silniki Anderssona ma niemal cała Fogo Unia Leszno. Przed drugim półfinałem z Falubazem (45:45), Grzegorz Zengota i Piotr Pawlicki odebrali silniki świeżo po serwisie. Pawlicki korzysta też ze sprzętu Graversena, ale w Zielonej Górze jechał bez charakterystycznej grawerki Flemminga na silniku.

Nie od dziś wiadomo, że silniki Anderssona są dobre na przyczepne tory. Nic dziwnego, że zawodnicy Unii tak chętnie z nich korzystają. W Lesznie jest przyczepna nawierzchnia. Na innych torach, przy mocno jesiennej pogodzie, też jest łatwiej o wymarzone warunki dla silników szwedzkiego mechanika.

ZOBACZ WIDEO Budowa motocykla żużlowego



Polecamy:
2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland - KUP BILETY >>>

Czy ewentualne złoto Unii będzie również sukcesem Anderssona?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (8):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • StMtor 0
    Nie bądź taki pewny.
    Wściekły Byk Żadne ewentualne, po prostu złoto UL.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • yes 0
    Zawodnik decyduje co będzie jadł, pił i na czym jeżdzi.
    Tak powinno być...
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Sadysta 0
    No jakby nie patrzeć to w meczach z Unią na przyczepnej nawierzchni w Falubazie wynik robili tylko Hampel i Dudek, którzy jedyni jechali na silnikach Andersona. Kiedy w Gorzowie było twardo, to jechał Doyle na Gravesenie i Dudek w drugiej części zawodów, kiedy zmienił silnik.To pokazuje, że w obecnej stawce nie wolno uzależniać się od jednego mechanika, bo bywa to zgubne w skutkach.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (8)
Pokaż więcej komentarzy (8)
Pokaż więcej komentarzy (8)