12 maja kolejne GP na PGE Narodowym. Wiadomo jak będą wyglądały bilety

WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Bartosz Zmarzlik w pierwszej serii
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Bartosz Zmarzlik w pierwszej serii

2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland odbędzie się ponownie 12 maja na PGE Narodowym. Organizatorzy ujawnili, jak będzie wyglądał bilet na te zawody. Nie podano jednak jeszcze oficjalnego terminu uruchomienia sprzedaży i cen wejściówek.

W tym artykule dowiesz się o:

W 2015 roku grafika biletowa inauguracji Grand Prix na PGE Narodowym przedstawiała sylwetkę Tomasza Golloba. Rok później mieliśmy do czynienia z zestawieniem wizerunków Piotra Pawlickiego i Bartosza Zmarzlika, a w mijającym sezonie na bilecie i w całej komunikacji znajdowali się czterej nasi reprezentanci: Piotr Pawlicki, Patryk Dudek, Maciej Janowski i Bartosz Zmarzlik.

Przypomnijmy, że zawody, które odbyły się 13 maja tego roku obejrzało na PGE Narodowym blisko 50 tys. kibiców. Turniej przeszedł do historii jako najbardziej udany nie tylko ze względu na organizację, ale także tor, który sprzyjał walce od startu do mety. W finałowym wyścigu trwała niemal do samej mety pogoń Macieja Janowskiego za Fredrikiem Lindgrenem, który ostatecznie okazał się najszybszy. Maciej Janowski wywalczył drugie miejsce i było ono najlepszą lokatą polskiego żużlowca na przestrzeni trzech lat organizacji zawodów w Warszawie.

Grafika biletowa Grand Prix na PGE Narodowym w 2018 roku
Grafika biletowa Grand Prix na PGE Narodowym w 2018 roku

Do tej pory w stolicy najlepsi żużlowcy na świecie jeździli w latach 2015-2017. W 2016 roku, po sobotnim Grand Prix, w niedzielę odbył się jeszcze mecz Polska - Reszta Świata. Na PGE Narodowym z cyklem Grand Prix (w 2015 roku) oraz reprezentacją Polski (w 2016 roku) żegnał się Tomasz Gollob.

Organizatorzy zapowiadają, że więcej informacji o przyszłorocznej edycji turnieju przekażą jeszcze w tym tygodniu. Nie jest wykluczone, że cały cykl FIM SGP 2018 zostanie zainaugurowany właśnie w Warszawie.

ZOBACZ WIDEO Emil Sajfutdinow bez presji na medal

Komentarze (3)
avatar
wanow
27.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wszystko pieknie ładnie tylko ze na GP w Warszawie głownego sponsora jak nie bylo tak dalej nie ma .Dawny swietny sponsor i organizator Lotto bedzie sponsorował SEC i świetna impreza się Czytaj całość
avatar
yes
18.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Organizatorzy zapowiadają, że więcej informacji o przyszłorocznej edycji turnieju przekażą jeszcze w tym tygodniu" - niech nie straszą!!
Reklama powinna ruszyć na wiosnę. 
avatar
DT
18.10.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A co mnie obchodzi wygląd biletów. Niech podadzą kiedy rozpocznie się przedsprzedaż. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.