Rynek jest ubogi. Brakuje menedżerów z prawdziwego zdarzenia

WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: radość w szeregach Get Well. Paweł Przedpełski (z prawej) z menedżerem Jackiem Frątczakiem (z lewej)
WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: radość w szeregach Get Well. Paweł Przedpełski (z prawej) z menedżerem Jackiem Frątczakiem (z lewej)

Falubaz chce, by menedżerem zespołu został Adam Skórnicki. Pojawiają się komentarze, że to dobra kandydatura, bo... lepszej i tak nie ma. - Szkoleniowców z prawdziwym zmysłem taktycznym mamy niewielu - mówi Wojciech Dankiewicz.

Ci uznawani za najlepszych taktyków, jak Jacek Frątczak, Stanisław Chomski czy Piotr Żyto, mają już posady. Inni, którzy są wolni - jak Jacek Gajewski i Sławomir Kryjom - nie spieszą się, by wrócić do zawodu menedżera, albo nie po drodze im z Ekantor.pl Falubazem. Zielonogórzanie, gdy dowiedzieli się o rezygnacji Marka Cieślaka, stanęli więc przed trudnym zadaniem.

- Ten rynek jest bardzo wąski. Falubaz mógłby przebierać w dziesiątkach kandydatów, gdyby szukał po prostu trenera. Tam potrzebny jest jednak menedżer ze zmysłem taktycznym z prawdziwego zdarzenia. A takich osób na rynku jest niewielu. Najlepsi albo mają już posady, albo są teraz poza żużlem - mówi ekspert stacji nSport+, Wojciech Dankiewicz.

Znamienne jest to, że pierwszym krokiem Ekantor.pl Falubazu był telefon do zatrudnionego już w Opolu, 55-letniego Piotra Żyty. - To wiele mówi o młodym pokoleniu menedżerów, które nie jest cenione tak, jak wcześniejsze. Coś w tym jednak jest, że nowe perełki w tym zawodzie raczej się nie pojawiają. Nie wykluczam, że dobrzy, młodzi taktycy w klubach są, ale działają za plecami szkoleniowców, choćby w roli kierowników drużyn. Może najbliższy sezon jakąś nową postać wykreuje? Jako środowisko, bardzo byśmy tego potrzebowali - przyznaje Dankiewicz.

Ekspert chwali w każdym razie kandydaturę Adama Skórnickiego, który ma objąć drużynę z Zielonej Góry. 41-latek z sukcesami prowadził już zespół z Leszna, zdobywając z nim nawet mistrzostwo kraju.

- Adam miał świetne przetarcie w Unii. Myślę, że sporo się wtedy nauczył i jeśli chodzi o sprawy taktyczne, radzi sobie nie najgorzej. Poza tym pasowałby do drużyny Falubazu, jeśli weźmiemy pod uwagę aspekty charakterologiczne. On łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi i z każdym potrafi się dogadać. Szybko znalazłby więc z zespołem wspólny język. Można zakładać, że atmosfera w parku już na starcie byłaby dobra, a to wielki plus - dodaje Dankiewicz.

[color=#000000]ZOBACZ WIDEO: Prof. Marek Harat: Obrażenia Tomasza Golloba były bardzo poważne

[/color]

Komentarze (18)
avatar
POCISK - VIP
28.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
NAJLEPSZYM TRESEREM I ROZWIĄZANIEM DLA MYSZY JEST NIEJAKA MARGIT xD 
avatar
sympatyk żu-żla
28.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Temat ubogi rynek z menami i trenerami.Wymienieni dwaj trenerzy i meni zarazem Troszkę mało p .Michale starał się pan szukać można było by jeszcze kilkunastu dopisać do tej listy.Komu po drodze Czytaj całość
avatar
yes
28.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"...nie spieszą się, by wrócić do zawodu menedżera" - a ja myślę, że menedżer to jakieś stanowisko w klubie. Kiedyś w filmie "Poszukiwany poszukiwana" śmieli się, że dyrektor jest zawodem. "Cz Czytaj całość
avatar
Różowa Góra
28.11.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Spokojnie na 2020 Pzm produkuje nam ponad 200 żużlowców, szkoda że panowie z Pzm zapomnieli aby na uniwersytecie żużlowym wyszkolić kolejną procję menedżerów ;) 
avatar
Henryk
28.11.2017
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
Wszyscy mają TEMAT trenera dla Falubazu i się niepotrzebnie zamartwiają ale czy szczerze ???, trollom też dziękujemy, bo jest śmieszniej chociaż temat poważny. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.