PGE Narodowy będzie pękał w szwach. Trwają przygotowania do turnieju Grand Prix

Materiały prasowe / Trybuny na PGE Narodowym
Materiały prasowe / Trybuny na PGE Narodowym

Minione trzy edycje żużlowego Grand Prix na PGE Narodowym w Warszawie oraz aktualnie trwająca sprzedaż to rekordowe zainteresowanie zawodami ze strony kibiców.

W tym artykule dowiesz się o:

Najwięcej, średnio blisko 19 proc. wejściówek na warszawskie SGP sprzedawano w latach 2015-2018 w województwie wielkopolskim. Trwa kolejny etap przygotowań do największej i najważniejszej żużlowej imprezy organizowanej w Polsce. - Machina pod tytułem "Grand Prix 2018 w Warszawie" ruszyła jeszcze jesienią ubiegłego roku. Jak zawsze, jest to potężne przedsięwzięcie, do którego należy się solidnie przygotować - tłumaczy Przemysław Szymkowiak, media menedżer zawodów.

- Oznacza to zadbanie o kwestie regulaminowe i licencyjne, niezbędne dokumenty i pozwolenia, zawarcie umów z partnerami i kontrahentami, rezerwacje hoteli, kwestie związane z torem, strefami VIP i cateringiem, wreszcie brandingiem, programem zawodów, biletami i promocją. Impreza z tak liczną widownią i obsługą wymaga też specjalnego systemu akredytacji i identyfikacji. Ważne są dla nas wszystkie detale zawarte w scenariuszu, a także przygotowanie obiektu. Team PZM pracuje intensywnie każdego dnia, a od kwietnia spora część ekipy będzie już stacjonować na PGE Narodowym - dodaje.

Jak co roku, doskonale sprzedają się bilety na warszawską imprezę. Cały czas można nabywać wejściówki w Internecie (kupbilet.pl/sgp2018), a także w punktach sprzedaży bezpośredniej (salony Empik i STS w całej Polsce). Podobnie jak w poprzedniej edycji, zawody zostaną poprzedzone testem toru dla młodzieżowego zaplecza reprezentacji Polski, a 11 maja na PGE Narodowym odbędzie się oficjalny trening (z udziałem publiczności).

Wielkopolskie, a więc bardzo silne żużlowo województwo, to niekwestionowany lider, jeśli brać pod uwagę zainteresowanie kibiców biletami na 2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Aktualnie z tego regionu sprzedano na zawody dokładnie 17,78 proc. biletów i jest to najlepszy wynik, chociaż może się on jeszcze zmienić, ponieważ dużym zainteresowaniem cieszą się również bilety w woj. mazowieckim - 14,79 proc. z ogólnej puli sprzedażowej.

ZOBACZ WIDEO Pawlicki & Vegenerat szykują się na SGPnarodowy (WIDEO)

- To najnowsze statystyki, które pokazują, że kibice z takich miast jak Leszno, Gniezno, Ostrów, Poznań, Rawicz i Piła kochają żużel, w niektórych przypadkach tęsknią za zawodami na najwyższym poziomie i są gotowi wspierać dopingiem polskich reprezentantów. Tendencja jest stała od początku organizowania zawodów w Warszawie, ponieważ w województwie wielkopolskim rokrocznie notujemy jedne z najlepszych wyników sprzedażowych - dodaje Przemysław Szymkowiak.

- Nie oznacza to oczywiście, że kibice z pozostałych regionów nie pojadą na Grand Prix do Warszawy. Bardzo dobrze bilety sprzedają się w Warszawie, na Śląsku, a także w województwach lubuskim i kujawsko-pomorskim - dodaje.

Sprzedaż biletów 2018 PZM Warsaw FIM SGP of Poland (12.05.2018, godz. 19:00):
KAT. VI 29 PLN
KAT. V 69 PLN
KAT. IV 79 PLN
KAT. III 89 PLN
KAT. II 99 PLN
KAT. I 129 PLN
PREMIUM 159 PLN
VIP SILVER 599 PLN
VIP GOLD 699 PLN

Komentarze (3)
Cynik
6.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
A miało być tak pięknie ......nikt nie idzie....
A miało to być TOTALNIE OLANE......
Ech ....wymioty na tych którzy na to idą
Pytanie ? Czy to są prawdziwi fani żużla ...... 
avatar
yes
6.02.2018
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
Reklama i tyle
Byle coś napisać 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.