Polskie ogłoszenia zagranicznych żużlowców. Szukają sponsorów

WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: Craig Cook
WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: Craig Cook

Zagraniczni żużlowcy piszą posty w mediach społecznościowych. Szukają sponsorów choćby na Twitterze. Co w tym dziwnego? Ano to, że popisują się przy tym znajomością języka polskiego.

Jeszcze nie tak dawno głośno było o tym, że obcokrajowcy, którzy zarabiają na chleb w naszej lidze, powinni się dostosować i używać języka polskiego. Wielu z nich jednak unika tego jak ognia. W końcu jest on jednym z najtrudniejszych. Kluby czasami idą zagranicznym zawodnikom na rękę. Kilka lat temu angielski był językiem urzędowym w parku maszyn Falubazu Zielona Góra. Jednak, jak tak dalej pójdzie, to za jakiś czas będzie się to wspominać w formie anegdoty. Zagraniczni żużlowcy coraz chętniej sięgają po polski. Świadczą o tym ich wpisy w mediach społecznościowych.

Szczątkowe wpisy zagranicznych żużlowców w naszym języku pojawiały się już od czasu do czasu. Trzy lata temu Darcy Ward głośno przeklinał na Twitterze po wygranej Get Well Toruń w Lesznie. W ubiegłym roku Tai Woffinden pisał "final jest nasz sha la la la" tuż po awansie Betard Sparty do najważniejszego meczu PGE Ekstraligi. To były jednak tylko pojedyncze słowa. Nowy trend zaszczepił Craig Cook. Brytyjczyk bardzo kulturalnie przywitał się z fanami swojego nowego zespołu. Mało tego, wyraził chęć współpracy z polskimi sponsorami. Szczerze mówiąc, tekst nie jest idealny, ale trzeba przyznać, że żaden z zawodników wcześniej nie zadał sobie choćby części jego trudu.

Niby nic wielkiego - trochę tłumacza online i twitt gotowy. Jednak Craig zrobił dobre wrażenie. Dodajmy, że Cook publikował swoje przesłanie do kibiców i sponsorów miesiąc temu. Od tego czasu nic podobnego nie miało miejsca. Aż tu nagle, w tym tygodniu, na podobny ruch zdecydował się Nicklas Porsing. Duńczyk podziękował za współpracę obecnym sponsorom i zaprosił do współpracy kolejnych.

Wygląda na to, że mamy nowy trend w światowym żużlu i bardzo dobrze się składa. Czas najwyższy, aby przyjezdni, którzy zarabiają na życie w naszym kraju, płynnie posługiwali się polską mową. Nasi rodacy wyjeżdżający za chlebem na zachód dostosowują się szybko do warunków, a wiadomo, że ich zarobki nie mogą się równać z tym, co osiągają zagraniczni żużlowcy w Polsce. Poza zaangażowaniem na torze czas na zaangażowanie poza nim.

ZOBACZ WIDEO W żużlu nie obyło się bez skandali. Był doping i korupcja

Komentarze (21)
avatar
SWC zdechł - Januszy płacz
23.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I tak powinno to wygladać. Wszyscy żużlowcy powinni sporządzać oferty sponsoringu, a nie żerować na polskich podatnikach. Sponsoring firm prywatnych się chwali. Patologią i defraudacją jest spo Czytaj całość
avatar
SWC zdechł - Januszy płacz
23.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I tak powinno to wygladać. Wszyscy żużlowcy powinni sporządzać oferty sponsoringu, a nie żerować na polskich podatnikach. Sponsoring firm prywatnych się chwali. Patologią i defraudacją jest spo Czytaj całość
avatar
SWC zdechł - Januszy płacz
23.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I tak powinno to wygladać. Wszyscy żużlowcy powinni sporządzać oferty sponsoringu, a nie żerować na polskich podatnikach. Sponsoring firm prywatnych się chwali. Patologią i defraudacją jest spo Czytaj całość
avatar
SWC zdechł - Januszy płacz
23.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I tak powinno to wygladać. Wszyscy żużlowcy powinni sporządzać oferty sponsoringu, a nie żerować na polskich podatnikach. Sponsoring firm prywatnych się chwali. Patologią i defraudacją jest spo Czytaj całość
avatar
SWC zdechł - Januszy płacz
23.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I tak powinno to wygladać. Wszyscy żużlowcy powinni sporządzać oferty sponsoringu, a nie żerować na polskich podatnikach. Sponsoring firm prywatnych się chwali. Patologią i defraudacją jest spo Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.