Marketingowiec Jacek Gumowski już wskazał najlepiej ubrane podprowadzające w PGE Ekstralidze. Jego wybór padł na dziewczyny z Fogo Unii Leszno. Dlaczego czarny strój przypominający "body" zrobił na nim takie wrażenie? - Na wstępie zaznaczę, że nie chodzi mi o urodę, bo wszystkie kobiety są ładne - mówi Gumowski. - Zwracam natomiast uwagę na stroje, które w przypadku Unii są estetyczne, schludne i dobrze eksponują nie tylko wdzięk dziewcząt, które je noszą, ale i też markę, którą reklamują, czyli w tym przypadku salon Mercedesa.
- Strój podprowadzającej ma nie tylko budować napięcie u mężczyzn, ale i też eksponować markę, być jej wizytówką - ocenia Gumowski. - Mercedes kojarzy się z klasą, czymś ekskluzywnym, więc to czarne body z odpowiednio rozmieszczonymi logotypami naprawdę dobrze się prezentuje. Marketing stworzono, żeby wywołać u człowieka potrzebę nabycia produktu. Ten strój wywołuje taki efekt.
Gumowski zwraca uwagę, że podprowadzające, to nie tylko piękniejsza strona żużla, ale i też biznes. Tu mamy, jakkolwiek dziwnie to brzmi, pięć chodzących pod taśmą słupów reklamowych. - Dlatego w przypadku podprowadzających nawet umieszczenie logotypów w danym miejscu nie jest przypadkowe. A te najlepsze są na klatce piersiowej i pupie. Tak jest. Ma to pewien związek z modą fit, która przyszła do nas z Ameryki - zauważa pan Jacek, dodając, że jak ktoś ma fajne stroje, to może na tym zarobić niezłe pieniądze, bo podprowadzające widać przed każdym biegiem i na fotorelacjach.
Od byłego marketingowca Cash Broker Stali Gorzów słyszymy, że stroje podprowadzających reklamują nie tylko jakąś markę, ale i też pracują same na siebie. - Najlepszym przykładem są sportowe stroje noszone przed podprowadzające Stali - zauważa Gumowski. - To są ubrania marki, która ubiera nie tylko drużynę Stali, ale i Falubazu, czy Unii Tarnów oraz reprezentacji Polski na żużlu.
Najlepsze stroje podprowadzających 2018 - @UniaLesznoKS
— Jacek Gumowski (@JacekGumowski) 15 kwietnia 2018
ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC Girls