- 3 grudnia mieliśmy sprzedanych 1500 karnetów na sezon 2019 - mówi nam Marta Karmelita, marketing manager Cash Broker Stali. To oznacza, że gorzowianie wyrównali ubiegłoroczny wynik. Na początku grudnia 2017 roku liczba sprzedanych abonamentów była praktycznie taka sama.
Dodajmy, że karnety rozeszły się w bardzo szybkim tempie. Cash Broker Stal sprzedaż uruchomiła 16 listopada. Najpierw z oferty mogli skorzystać kibice, którzy mieli karnety na sezon 2018. Wszystkim takim osobom przysługiwała gwarancja zachowania swojego miejsca i zniżka. 3 grudnia ruszyła z kolei sprzedaż otwarta.
Stal sprzedała zatem 1500 karnetów w nieco ponad dwa tygodnie. Wygląda na to, że gorzowianie będą w stanie wyrównać wynik, który wykręcili przed rokiem. - W zeszłym sezonie sprzedaliśmy ponad 4500 karnetów. Teraz chcielibyśmy się do tego zbliżyć - tłumaczy nam marketing manager Stali.
To pokazuje, że ostatni okres transferowy nie wpłynął na spadek zainteresowania meczami Cash Broker Stali. A z takim ryzykiem chyba należało się liczyć. W końcu gorzowianie stracili jednego ze swoich liderów. Transfer Martina Vaculika do Falubazu Zielona Góra najwyraźniej nie zniechęcił jednak fanów, którzy cały czas wierzą w swoją drużynę.
ZOBACZ WIDEO Tai Woffinden: Na PGE Narodowym najlepsza atmosfera i pełne trybuny