Żużel. Wartość medialna lidera drugiej ligi wynosi prawie 4 miliony. W PSŻ zadowolenie

WP SportoweFakty / Weronika Waresiak / Na zdjęciu: (od lewej) Marcel Kajzer, David Bellego, Damian Baliński
WP SportoweFakty / Weronika Waresiak / Na zdjęciu: (od lewej) Marcel Kajzer, David Bellego, Damian Baliński

- Mam przed sobą raport, z którego wynika, że nasza wartość medialna skoczyła z niecałych dwóch milionów na prawie cztery - chwali się Arkadiusz Ładziński, prezes lidera 2.LŻ PSŻ-u Poznań. - Jest wynik, więcej się o nas pisze, a to procentuje.

Do wyników wartości medialnej klubu czy zawodnika należy podchodzić z ogromnym dystansem. Jeśli jednak mamy do czynienia z takim wzrostem, jak w przypadku Power Duck Iveston PSŻ-u Poznań to niewątpliwie świadczy to o dwóch rzeczach - dobrym wyniku sportowym i dbałości o współpracę z mediami. Jedno z drugim się wiąże. Wartość wynika wprost z liczby publikacji o danym klubie. Tych jest więcej, kiedy drużyna jest silna, a na dokładkę nie pozwala dziennikarzom o sobie zapomnieć. PSŻ regularnie wysyła sms-y z zaproszeniami na mecze i konferencje.

- 1 milion 850 tysięcy, tyle wynosiła wartość medialna PSŻ-u Poznań w 2017 roku. Minęły 2 lata i mamy 3 miliony 850 tysięcy - wylicza prezes PSŻ-u, Arkadiusz Ładziński. - W ogóle wszystkie wskaźniki nam rosną, bo liczba fanów na Facebooku skoczyła nam do 9 tysięcy. Staramy się, dbamy o relacje z kibicami i mediami. W miniony weekend jechaliśmy dwa mecze. W związku z upałami pozwoliliśmy naszym fanom wnieść po dwie butelki wody mineralnej. Drobny gest, ale myślę sobie, że takie rzeczy procentują, przekładają się na te nasze rosnące statystyki.

Zobacz również: Skończyli wiek juniora i przepadli. Nie jadę, nie mam pieniędzy. Nie jadę, bo byłem za drogi

Kilka lat temu Ładziński marzył o tym, żeby PSŻ równał do Lecha Poznań. Żużlowej drużynie wiele do tej piłkarskiej brakuje, ale z pewnością nie można prezesowi i jego ludziom odmówić zapału. Pomysł też jest. Cyfry podane przez Ładzińskiego pokazują, że klub odrobił lekcję z marketingu. Sportowo też nieźle to wygląda, bo PSŻ jest liderem 2. Ligi Żużlowej i walczy o awans. - Ostatnio to nawet trochę za wysoko wygrywamy, siwych włosów mi przez to przybyło. Z drugiej strony cieszę się, bo każdy punkt przybliża nas do awansu. Chcielibyśmy go zrobić tym bardziej, że za rok zostanie tylko sześć drużyn w drugiej lidze - kwituje Ładziński.

W tym roku druga liga jedzie w siedmiu, ale to wyłącznie, dlatego że nikt nie skusił się na zajęcie w Nice 1.LŻ miejsca zwolnionego przez Stal Rzeszów. Z tego samego powodu w pierwszej lidze też mamy siedem drużyn. Za rok się to zmieni. Jeśli nikt nie dołączy, a nic na to nie wskazuje, to będzie osiem zespołów w pierwszej i sześć w drugiej lidze.

Czytaj także: Fogo Unia chce zatrzymać Bartosza Smektałę. Mistrza Polski czekają ciężkie wybory

ZOBACZ WIDEO: Zmarzlik nie pamięta, kiedy jechał w takim upale. Zobacz skrót meczu Betard Sparta Wrocław - truly.work Stal Gorzów

Komentarze (10)
avatar
Saddam
5.07.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Świetna sprawa, że w Poznaniu tak dobrze sobie radzą. Trzymam kciuki, aby zostali w Nice na dłużej i co roku walczyli o PO a później awans. Może w końcu doczekam się derbów Wielkopolski w Ekstr Czytaj całość
avatar
met011
5.07.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zgadzam się z nim, bo jak na razie to Lech mnie skutecznie wyleczył z oglądania piłki nożnej. 
avatar
P0ZNANIAK
4.07.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
avatar
Niebiesko- biały
4.07.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Wszystkp ładnie pięknie tylko co z tych wszystkich cyferek i euforii związanej z awansem skoro pan Ładziński nie płaci zawodnikom za zdobyte punkty i wkrótce zadłużenie klubu wobec zawodników w Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
4.07.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Od dawna się wałkuje dobrze aby i 2L miała transmisje w telewizji .Prawdo podobnie chętny był tylko Centrali się nie podobało.Szkoda by się oglądało Kluby miały by kasę .Nie ważne jaką bo w 2 Czytaj całość

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.