[tag=22137]
PSŻ Poznań[/tag] nie próżnował w przerwie świąteczno-noworczonej i przygotował dla swoich sympatyków bardzo dobrą wiadomość. Podczas wtorkowej konferencji prasowej został ogłoszony nowy sponsor tytularny zespołu, a została nim agencja nieruchomości - SpecHouse.
SpecHouse to doświadczona firma z branży nieruchomości. W swoich działaniach stawia na kompleksowe podejście do zarządzania nieruchomości i zajmuje się, m.in. pośrednictwem w kupnie/sprzedaży nieruchomości, pomocy w wynajmie mieszkań, wykończeniem wnętrz czy doradztwem prawnym.
Zobacz także: To dzięki niemu Zmarzlik został Sportowcem Roku
- Na rynku poznańskim działamy od 6 lat, a od kilku lat notujemy bardzo duży progres pod względem obrotów. W związku z tym stwierdziliśmy, że warto byłoby podjąć się nowych tematów. Obserwowaliśmy różne dyscypliny sportu. Następnie poznaliśmy prezesa Ładzińskiego, który zaprosił nas na Śniadanie Biznesowe i tak zaczęła się nasza współpraca. Od listopada prowadziliśmy negocjacje nad sponsoringiem tytularnym i zakończyły się one sukcesem - mówił podczas konferencji prasowej Piotr Bucholz, prezes SpecHouse. - Mam nadzieję, że dzięki naszej owocnej współpracy z klubem osiągniemy wspólny cel, jakim jest awans do Nice 1.LŻ. Z naszej strony deklarujemy pełne zaangażowanie - dodał
Umowa z firmą SpecHouse została zawarta na rok z możliwością przedłużenia na kolejne sezony. SpecHouse na pozycji sponsora tytularnego zastąpiła Power Duck oraz Iveston.
Zobacz także: Zespoły z największymi zmianami w składach
ZOBACZ WIDEO Żużel. #MagazynBezHamulców. Prezes Włókniarza w ogniu pytań o Drabika, Cieślaka i Doyle’a